• sales@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Cunniscenza dettagliata di l'alimentazione POE

    Tempu di post: Apr-22-2020

    Cù u rapidu sviluppu di i telefoni IP, i punti d'accessu LAN wireless AP, è u monitoraghju di a rete in l'ultimi anni, u limitu tecnicu hè sempre più altu, è u supportu tecnicu furnitu da i fabricatori hè diventatu sempre più cumpletu è sistematicu.Trà i scambii tecnichi, trà i più cunfusi da e cumpagnie di l'ingegneria hè u prublema di l'alimentazione POE.
    4GE POE+2GE UP ND详情

     

    Quistione 1: Cosa hè a tecnulugia PoE?

    PoE (Power Over Ethernet) si riferisce à l'infrastruttura di cablaggio Ethernet Cat.5 esistente senza cambiamenti, per certi terminali basati in IP (cum'è telefoni IP, puntu d'accessu LAN wireless AP, càmera di rete ecc.) Mentre trasmette dati, pò ancu furnisce tecnulugia di alimentazione DC per tali dispusitivi.A tecnulugia PoE pò assicurà a sicurità di i cablaggi strutturati esistenti mentre assicurendu u funziunamentu normale di a rete esistente, riducendu assai i costi.

    Un sistema PoE cumpletu include duie parti: l'equipaggiu di alimentazione (PSE, Power Sourcing Equipment) è l'equipaggiu di ricezione di energia (PD, Powered Device).

    Equipaggiamentu di Alimentazione (PSE): Switch Ethernet, routers, hub, o altri equipaghji di commutazione di rete chì supportanu POE

    Dispositivu di ricivutu di putenza (PD): U prughjettu di copertura wireless hè principalmente AP wireless.

    Quistione 2: L'alimentazione PoE hè stabile?

    Da un puntu di vista tecnicu, a tecnulugia PoE hà sviluppatu annantu à l'anni è hè avà in un stadiu assai maturu.In ogni casu, per via di a pressione di u costu attuale di u mercatu di monitoraghju, a qualità di i switch PoE o di i cavi utilizati hè troppu bassu, o u disignu di u schema stessu ùn hè micca ragiunate, risultatu in una carica di travagliu particularmente pesante per i prughjetti chì utilizanu l'alimentazione PoE.Vista stabile.

    In u casu di trasmissioni di dati assai grande, alta putenza, è u requisitu per u travagliu ininterrottu 24/7, l'usu di l'equipaggiu è i fili PoE di qualità assicurata hè una guaranzia per a stabilità di tuttu u sistema.

    Quistione 3: Chì sò i vantaghji di e soluzioni di alimentazione PoE?

    1. Simplify wiring è salvà i costi di u travagliu

    Un cable di rete trasmette dati è putere à u stessu tempu.PoE elimina a necessità di alimentazione caru è u tempu chì ci vole à stallà alimentazione, risparmiendu costi è tempu.

    2. Safe and convenient

    L'equipaggiu di alimentazione PoE furnisce solu energia à l'equipaggiu chì deve esse alimentatu.Solu quandu l'equipaggiu chì deve esse alimentatu hè cunnessu, ci sarà tensione in u cable Ethernet, eliminendu cusì u risicu di fuga in a linea.L'utilizatori ponu mischjà in modu sicuru i dispositi originali è i dispositi PoE nantu à a reta, è questi dispositi ponu coesiste cù i cavi Ethernet esistenti.

    3. Facilità a gestione remota

    Cum'è a trasmissione di dati, PoE pò monitorà è cuntrullà u dispusitivu utilizendu u Protocolu Simple di Gestione di a Rete (SNMP).Questa funzione pò furnisce funzioni cum'è chjusu di notte è riavvia remota.

    Quistione 4: Chì sò i risichi o svantaghji di a tecnulugia di alimentazione PoE in l'applicazioni di l'ingegneria?

    1. A putenza insufficiente, a putenza chì riceve u putere ùn pò micca esse guidata: a putenza di output standard 802.3af (PoE) hè 15.4W.Per l'equipaggiu front-end d'alta putenza, a putenza di output ùn pò micca risponde à i requisiti.

    2. U risicu hè troppu cuncentratu: In generale, un switch PoE furnisce u putere à parechje AP à u stessu tempu.Qualchese fallimentu di u modulu di alimentazione POE di u switch farà chì tutti l'equipaggiu fallenu à travaglià, è u risicu hè troppu cuncentratu.

    3. L'equipaggiu elevatu è i costi di mantenimentu: Paragunatu cù altri metudi di alimentazione, a tecnulugia di alimentazione PoE aumenterà a carica di mantenimentu dopu a vendita.In u sensu di sicurità è stabilità, a stabilità è a sicurità di l'alimentazione separata sò assai boni.

    Quistione 5: Cumu sceglie un switch PoE?

    1. Quantu putenza hè necessariu per alimentà l'equipaggiu: i switch PoE utilizanu diversi standard, è a putenza di output serà diversa, per esempiu: IEEE802.3af ùn supera 15.4W, per via di a perdita di fili di trasmissione, pò furnisce l'equipaggiu cù cunsumu d'energia micca più di 12.95W alimentatu da.I switch PoE chì rispettanu u standard IEEE802.3at ponu furnisce l'energia à i dispositi cun un cunsumu d'energia chì ùn supera micca 25W.

    2. Quanti dispusitivi ponu esse alimentati: Un indicatore impurtante di i switch PoE hè a putenza tutale di l'alimentazione PoE.Sottu à u standard IEEE802.3af, se a putenza PoE tutale di un switch PoE 24-port righjunghji 370W, allora pò furnisce 24 porti (370 / 15.4 = 24), ma s'ellu hè una fonte d'alimentazione à un portu secondu l'IEEE802. .3at standard U putere hè calculatu à 30W, è à u stessu tempu, pò furnisce solu u putere à i porti 12 à u massimu (370/30 = 12).

    3. Bisognu u numeru di interfaccia, s'ellu à purtà portu fibre, cù o senza gestione reta, vitezza (10/100 / 1000M).

    Quistione 6: A distanza di trasmissione sicura di l'alimentazione PoE?Chì sò i suggerimenti per a selezzione di cavi di rete?

    A distanza di trasmissione sicura di l'alimentazione POE hè di 100 metri.Hè cunsigliatu à aduprà tutti i cinque tippi di cavi di cobre.

    U cable di rete di alimentazione POE richiede stu prublema per esse un prublema solu in paesi cum'è a Cina è altri paesi induve e merchenzie falsificate è e merchenzie boni sò rampanti.Ùn hè micca un prublema in parechji paesi sviluppati.U standard POE IEEE 802.3af richiede chì a putenza di output di u portu di output PSE hè 15.4W o 15.5W.U dispusitivu PD chì riceve u putere dopu a trasmissione 100 metri ùn deve esse micca menu di 12.95W.Sicondu u valore attuale tipicu 802.3af di 350ma, a resistenza di u cable di rete di 100 metri deve Hè (15.4-12.95W) / 350ma = 7 ohms o (15.5-12.95) / 350ma = 7.29 ohms.

    U cable di rete standard risponde naturalmente à questu requisitu.U standard di alimentazione IEEE 802.3af poe stessu hè misuratu cù un cable di rete standard.U mutivu perchè i bisogni di u cable di rete di alimentazione POE sorgenu hè chì parechji cavi di rete in u mercatu sò cavi di rete non standard, chì ùn sò micca pruduciuti in stretta cunfurmità cù i requisiti di i cavi di rete standard.I materiali di i cavi di rete non standard nantu à u mercatu includenu principalmente l'acciaio in rame, l'aluminiu in rame è u ferru in rame.Questi cavi di rete anu grandi valori di resistenza è ùn sò micca adattati per l'alimentazione POE.L'alimentazione POE deve usà un cable di rete di rame senza ossigenu, vale à dì un cable di rete standard.



    web聊天