• Giga@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Cunniscenza basica nantu à u modulu otticu GPON

    Tempu di post: Jul-26-2022

    Oghje, cù l'ottimisazione cuntinua è l'aghjurnamentu di i moduli di fibre ottiche, PON (rete di fibra ottica passiva) hè diventatu un modu impurtante per portà servizii di rete d'accessu à banda larga.PON hè divisu in GPONèEPON. GPON pò esse dichjaratu chì hè una versione aghjurnata di EPON.Questu articulu, etu-link, vi porta à capisce u modulu otticu GPON.

    Cunniscenza basica nantu à u modulu otticu GPON, cunniscenza basica nantu à i trasmettitori GPON SFP, chì hè u modulu GPON, chì hè GPON è cumu funziona, sfp gpon module

    Prima di tuttu, a tecnulugia GPON hè superiore à EPON in quantu à l'utilizazione di a larghezza di banda, u costu, u supportu multi-serviziu, e funzioni OAM è altri aspetti.GPON usa u codice scrambling cum'è u codice di linea, solu cambià u codice senza aumentà u codice, perchè ùn ci hè micca perdita di larghezza di banda.In quantu à u costu unicu bit, u costu hè bassu cù a tarifa d'alta velocità di Gigabit.A causa di a so forma di imballaggio unica, pò sustene bè i servizii ATM è i servizii IP.L'OAM hè riccu in informazioni, cumprese l'attribuzione di l'autorizazione di larghezza di banda, l'allocazione di larghezza di banda dinamica (DBA), u monitoraghju di ligami, u cambiamentu di prutezzione, u scambiu di chjave, è diverse funzioni di alarme.

    I bisogni di u modulu otticu di u sistema GPON sò divisi in trè livelli: A, B è C. L'indicatori ottici di ogni livellu sò diffirenti.Attualmente, hè principarmenti divisu in classi b+ è c+.A gamma di putenza di ricezione di u latu ONU hè generalmente di circa 1-2dBm menu di quella di u latu OLT.I diffirenzii sò i seguenti:

    Cunniscenza basica nantu à u modulu otticu GPON, cunniscenza basica nantu à i trasmettitori GPON SFP, chì hè u modulu GPON, chì hè GPON è cumu funziona, sfp gpon module

    A funzione principale di uGPON ONU  U modulu otticu hè di riceve è emette luce, chì hè realizata da u laser, cunvertisce u signale elettricu modulatu in un signalu otticu è l'intra in a reta di fibra ottica per a trasmissione.U ricevitore riceve a luce, amplifica a luce ricevuta è u cunvertisce in un signalu elettricu à u sistema per u processu di signale per ottene informazioni utili. U tipu di pacchettu hè SFP, interfaccia SC, a velocità di trasmissione hè 1.25g / 2.5g, a distanza di trasmissione. pò ghjunghje sin'à 20 km.A lunghezza d'onda di trasmissione hè 1310 nm è a lunghezza d'onda di ricezione hè 1490 nm.A funzione di diagnostica digitale DDM hè supportata, è a temperatura di travagliu di qualità cummerciale (0 °C - 70 °C) è industriale (-40 °C - +85 °C) hè opzionale.

    U GPON OLT U modulu otticu hè imballatu cù SFP, interfaccia SC, velocità di trasmissione 2.5g / 1.25g, distanza di trasmissione 20km, lunghezza d'onda di trasmissione 1490nm, lunghezza d'onda di ricezione 1310nm, è supportu per a funzione di diagnostica digitale DDM, facendu adattatu per terminali di linea ottica.

     

    U sopra hè a spiegazione di a cunniscenza di u modulu otticu GPON purtatu da Shenzhen HDV photoelectric Technology Co., Ltd. I prudutti di u modulu pruduciutu da a tappa di a cumpagnia. moduli di fibre ottiche, Moduli Ethernet, moduli transceiver in fibra ottica, moduli d'accessu in fibra ottica, Moduli ottici SSFP, èFibre ottiche SFP, etc. I prudutti di moduli sopra ponu furnisce un supportu per diverse scenarii di rete.Un squadra R & D prufessiunale è forte pò aiutà i clienti cù prublemi tecnichi, è un squadra di cummerciale pensativu è prufessiunale pò aiutà i clienti à ottene servizii d'alta qualità durante u travagliu di pre-cunsultazione è post-produzione.Benvenuti à voi cuntatta ci per ogni tipu di dumanda.

     



    web聊天