• sales@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Codice di rilevazione di l'errore in u Layer di Data Link [Spiegata]

    Tempu di Postu: Aug-04-2022

    Codice di rilevazione di errore (codice di verificazione di parità): u codice di verificazione di parità hè custituitu da unità d'informazione n-1 bit è un elementu di cuntrollu di 1 bit.L'unità di informazione N-1 bit hè a data valida in l'infurmazioni chì mandemu, è l'unità di verificazione 1-bit hè aduprata per a rilevazione di errore è u codice di redundancy.

     

    Verificazione strana:se u numeru di 1 in questa serie hè pari, aghjunghje 1 davanti à questu, è u numeru di 1 diventa imparu, altrimente aghjunghje 0;

    Ancu verificate:se u numeru di 1 in questa serie hè imparu, aghjunghje 1 davanti à questu, è u numeru di 1 diventa pari, altrimente aghjunghje 0;

     

    Per esempiu: (1) 1111 verificatu stranu hè 11111 verificatu pari hè 01111

    (2) 1110 u cuntrollu stranu hè 01110 u cuntrollu pari hè 11110

    A caratteristica di u codice di verificazione di parità hè chì pò detectà solu errori di bit strani, è a capacità di rilevazione d'errore hè di 50%, chì ùn pò micca esse corrette.

    Codice di rilevazione d'errore (CRC cyclic redundancy check code): hè un metudu di divisione polinomiale per detectà errori.Ogni stringa di bit hè cunsiderata cum'è un polinomiu, è l'operazione modulo-2 hè aduttata.

    U prucessu di calculu di a fine di l'invio hè: u quadru di dati per esse mandatu + a sequenza di verificazione di r bits, uttene u quadru di dati per esse mandatu, è poi eseguisce a divisione modulo-2 cù u polinomiu generatu per piglià u restu, chì hè u Sequenza di cuntrollu di frame FCS da aghjunghje.

     

    U prucessu di calculu di l'estremità ricevente hè: quandu l'estremità ricevente riceve u quadru, eseguisce a divisione modulo-2 cù u polinomiu generatu, è poi verifica u restu.Se u restu hè 0, significa chì u prucessu di trasmissione hè normale, è poi accetta i dati.S'ellu ùn hè micca 0, significa chì u prucessu di trasmissione hè anormale, è dopu scarta i dati.

     

    U sopra hè a spiegazione di cunniscenza di "codice di rilevazione di errore" purtatu da Shenzhen HDV photoelectric Technology Co., Ltd.I prudutti di cumunicazione pruduciutu da a cumpagnia copre;

    Categorie di moduli: moduli di fibre ottiche, Moduli Ethernet, moduli di transceiver in fibra ottica, moduli d'accessu in fibra ottica, Moduli ottici SSFP, è Fibre ottiche SFP, etc.

    Categoria ONU: EPON ONU, AC ONU, fibre ottiche ONU, CATV ONU, GPON ONU, XPON ONU, etc.

    Classe OLT: Interruttore OLT, GPON OLT, EPON OLT, cumunicazione OLT, etc.

     

    I prudutti di moduli sopra ponu furnisce supportu per diversi scenarii di rete.Un squadra R & D prufessiunale è forte pò aiutà i clienti cù prublemi tecnichi, è un squadra di cummerciale pensativu è prufessiunale pò aiutà i clienti à ottene servizii d'alta qualità durante u travagliu di pre-cunsultazione è post-produzione.Benvenuti à voi cuntatta ci per ogni tipu di dumanda.

     

    codice di rilevazione di errore in u stratu di cunnessione di dati, codice di rilevazione di errore in rete, rilevazione di errore in cumunicazione, codice di rilevazione di errore in a trasmissione di dati, tipi di rilevazione di errore

     



    web聊天