• sales@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    2019 Terza Cunferenza di l'Informazione Ottica è a Rete Ottica

    Tempu di post: 11-lugliu-2019

    光电子1

    L'infurmazioni ottiche è e rete ottiche sò diventate una infrastruttura d'infurmazione impurtante di u paese, ponendu e basi per u sviluppu di e cità intelligenti, è sustene u sviluppu di l'industria strategica emergente cum'è l'Internet di prossima generazione, Internet mobile, Internet di e cose, cloud computing è big data.À u listessu tempu, in i campi di a sicurità intelligente, l'assistenza medica intelligente, u trasportu intelligente, a pruprietà intelligente, a casa intelligente, u cunsumu di l'infurmazioni, etc., ci sò applicazioni impurtanti di tecnulugia d'informazioni otticu."Luce" hè strettamente ligata à a nostra vita, è hè ancu u core di una nova volta di rivoluzione tecnologica è trasfurmazioni industriali cum'è l'intelligenza artificiale è a fabricazione "digitale, in rete, intelligente".

    A formulazione è l'implementazione di strategie naziunali cum'è "made in China 2025", "broadband China" è "One Belt And One Road" anu creatu novi opportunità per un sviluppu senza precedente in u campu di cumunicazioni ottiche è furnia un forte sustegnu politicu per a fibra ottica cinese. è l'imprese di cable per "andà globale" è participà à a cumpetizione internaziunale.In questu cuntestu, da u 5 à u 7 d'Aostu, a Società Cinese di Ingegneria Ottica realizarà a "Conferenza di l'Informazione Ottica è a Rete Ottica 2019" à u Centru Naziunale di Cunvenzione di Pechino, è inviterà accademici, esperti è imprenditori di fama mondiale à riunite per discutiri Da a tecnulugia. à a strategia à l'ultimi sviluppi in suluzioni, avemu da custruisce una grande piattaforma di pruduzzione, educazione è ricerca.

    Simultaneamente tenutu:
    L'11th Photonics China Expo
    L'8th China Beijing International Optical Fiber Sensing and Application Conference

    Punti salienti di a cunferenza:
    Parechji accademichi è sperti naziunali è stranieri anu visitatu u situ per fà un rapportu maravigliu, scopre inseme e tecnulugia d'avanguardia è l'ultime applicazioni industriali di e rete d'informazioni ottiche, è aspettanu a tendenza di sviluppu di tutta a catena industriale.

    I trè operatori principali, Huawei, ZTE, Fenghuo, Changfei è altre imprese di punta assisteranu à a cunferenza, coprendu l'ultime hotspots di ricerca in tutta a catena di l'industria, spartendu l'ultime rializazioni tecnulogiche, è esplorendu inseme tecnulugie d'avanguardia, strategie di sviluppu è prumove scambii è cuuperazione trà l'industria, l'accademia è l'istituti di ricerca.

    Focus nantu à 5G, novu cable di fibra ottica, rete metropolitana è moduli ottici, accessu otticu, centru di dati in nuvola, dispositivi optoelettronici è integrazione, è altri temi caldi.

    Quasi 300 cumpagnie, università, istituti di ricerca è laboratorii chjave participeranu à a mostra, chì si focalizeghja nantu à a megliu tecnulugia è i successi di industrializazione più avanzati.Ci saranu ancu assai scambii tecnichi, cunferenze, furmazioni, negoziazioni di docking, etc.



    web聊天