• sales@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Cosa hè un modulu PON?

    Postu tempu: Jul-04-2022

    U modulu otticu PON, qualchì volta chjamatu u modulu PON, hè un modulu otticu d'altu rendiment utilizatu in sistemi PON (rete ottica passiva).Utiliza diverse lunghezze d'onda per trasmette è riceve segnali tràOLT(Terminale di Linea Ottica) èONT(Terminale di rete otticu) in cunfurmità cù u standard ITU-T G.984.2 è l'accordu multi-fonte (MSA).U standard di l'industria attuale hè: downlink (OLT-ONU) hè di trasmette a lunghezza d'onda di 1490nm;uplink (ONU-OLT) hè di trasmette a lunghezza d'onda di 1310 nm.

    A larga applicazione di a rete otticu passiva Ethernet PON hè inseparabile da u modulu otticu PON perchè hè una parte impurtante di u sistema PON.U modulu PON converte principalmente u signale elettricu di l'OLT in un signalu otticu modulatu è u trasmette à l'ONU, mentre chì u uplink converte u signale otticu modulatu da u modulu PON.ONUin un signalu elettricu è u trasmette à uOLT.U percorsu di trasmissione di fibra ottica trà l'OLT è l'ONU hè realizatu.

    Classificazione di moduli PON: Attualmente, i moduli PON usati in l'industria sò divisi in i dui tipi più cumuni:

    Rete ottica passiva GPON-Gigabit

    Rete ottica passiva EPON-Ethernet

    Se u costu ùn hè micca un fattore, hè megliu di sceglie a reta GPON prima perchè hà servizii più cumpleti è megliu rendiment.

     

     

    pon module picture, picture of a pon module, pon module in picture, pon module spiegazione, ciò chì hè pon module

     

    U sopra hè una spiegazione di a cunniscenza di u modulu PON hà purtatu da Shenzhen HDV photoelectric Technology Co., Ltd. I prudutti di u modulu pruduciutu da a copertura di a cumpagnia.moduli di fibre ottiche, Moduli Ethernet, moduli di transceiver in fibra ottica, moduli d'accessu in fibra ottica, Moduli ottici SSFP, èFibre ottiche SFP, etc. I prudutti di moduli sopra ponu furnisce un supportu per diversi scenarii di rete.Un squadra R & D prufessiunale è forte pò aiutà i clienti cù prublemi tecnichi, è un squadra di cummerciale pensativu è prufessiunale pò aiutà i clienti à ottene servizii d'alta qualità durante u travagliu di pre-cunsultazione è post-produzione.Benvenuti à voicuntatta ciper ogni tipu di dumanda.



    web聊天