• sales@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Circa i transceivers in fibra ottica

    Tempu di post: Dec-02-2020

    U transceiver in fibra ottica hè una unità di cunversione di media di trasmissione Ethernet chì scambia segnali elettrici di coppia ritorta à corta distanza è segnali ottici à longa distanza.Hè ancu chjamatu cunvertitore di fibra in parechji lochi.I prudutti sò generalmente usati in l'ambienti di a rete attuale induve i cavi Ethernet ùn ponu micca esse coperti è e fibre ottiche devenu esse aduprate per allargà a distanza di trasmissione, è sò generalmente posizionati in l'applicazione di a capa d'accessu di e rete di l'area metropolitana di banda larga.

    U rolu di i transceivers in fibra ottica

    I trasmettitori di fibra ottica sò generalmente usati in ambienti di rete attuali induve i cavi Ethernet ùn ponu esse coperti è e fibre ottiche devenu esse aduprate per allargà a distanza di trasmissione.À u listessu tempu, anu ancu ghjucatu un rolu enormu per aiutà à cunnette l'ultimu chilometru di linee di fibra ottica à e rete di l'area metropolitana è e rete esterne.U rolu di.A funzione di u transceiver in fibra ottica hè di cunvertisce u signale elettricu chì vulemu mandà in un signalu otticu è mandà fora.À u listessu tempu, pò cunvertisce u signalu otticu ricevutu in un signalu elettricu è l'inputà à u nostru destinatariu.

    Classificazione ditrasmettitori di fibra ottica

    1.Single-mode transceiver fibra ottica: distanza di trasmissione da 20 chilomitri à 120 chilomitri.

    2.Transceiver in fibra ottica multimode: distanza di trasmissione di 2 chilometri à 5 chilometri.

    Per esempiu, a putenza di trasmissione di un transceiver in fibra ottica 5km hè generalmente trà -20 è -14db, è a sensibilità di ricezione hè -30db, utilizendu una lunghezza d'onda di 1310nm;mentre chì a putenza di trasmissione di un transceiver in fibra ottica di 120 km hè soprattuttu trà -5 è 0dB, è a sensibilità di ricezione Per -38dB, utilizate una lunghezza d'onda di 1550nm.

    xiangqing03

    Caratteristiche di transceivers in fibra ottica

    I trasmettitori di fibra ottica sò generalmente e seguenti caratteristiche basi:

    1. Furnisce trasmissioni dati ultra-bassa latenza.

    2. Completamente trasparente à u protocolu di a reta.

    3. Aduprà chip ASIC dedicatu à rializà data line-vitezza forwarding.L'ASIC programmabile cuncentra parechje funzioni nantu à un chip, è hà i vantaghji di un disignu simplice, alta affidabilità è cunsumu d'energia bassu, chì ponu permette à l'equipaggiu per ottene un rendimentu più altu è un costu più bassu.

    4. L'equipaggiu di rack-type pò furnisce una funzione hot-swappable per un mantenimentu faciule è aghjurnamenti senza interruzzione.

    5. L'equipaggiu di gestione di a rete pò furnisce funzioni cum'è diagnosticu di rete, aghjurnà, rapportu di statutu, rapportu di situazione anormali è cuntrollu, è ponu furnisce un logu di operazione cumpletu è log d'alarma.

    6. A maiò parte di l'equipaggiu adopta u disignu di l'alimentazione 1 + 1, sustene a tensione di alimentazione ultra-larga, è rializeghja a prutezzione di l'alimentazione è u cambiamentu automaticu.

    7. Supporta una gamma di temperatura di travagliu ultra-larga.

    8. Support distanza di trasmissione cumpleta (0 ~ 120 chilometri).

    Vantaghji di transceivers in fibra ottica

    Quandu si tratta di transceivers in fibra ottica, a ghjente spessu paragunate inevitabbilmente transceivers in fibra ottica cù switches cù porti ottici.I seguenti parlanu principalmente di i vantaghji di i transceivers in fibra ottica nantu à i switches di portu otticu.

    Prima di tuttu, u prezzu di i transceivers in fibra ottica più i switches ordinali hè assai più prezzu di l'interruttori ottici, in particulare alcuni switch ottici perderanu unu o ancu parechji porti elettrici dopu l'aghjunzione di moduli ottici, chì ponu fà l'operatori in larga misura Reduce l'investimentu iniziale.

    Siconda, postu chì a maiò parte di i moduli ottici di i switches ùn anu micca un standard unificatu, una volta chì i moduli ottichi sò danati, anu da esse rimpiazzati cù i stessi moduli da u fabricatore originale, chì porta assai prublemi à u mantenimentu dopu. ùn ci hè micca prublema cù l'interconnessione è l'intercomunicazione trà l'equipaggiu di diversi fabricatori di transceivers in fibra ottica, cusì una volta chì hè dannatu, pò esse rimpiazzatu cù i prudutti d'altri fabricatori, chì hè assai faciule di mantene.

    Inoltre, i transceivers in fibra ottica anu prudutti più cumpleti cà i switches di portu otticu in quantu à a distanza di trasmissione.Di sicuru, u switch otticu hà ancu vantaghji in parechji aspetti, cum'è a gestione unificata è l'alimentazione unificata.



    web聊天