• sales@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Cunniscenza basica di transceivers in fibra ottica

    Tempu di Postu: Apr-15-2021

    1.1 Modulu di funzione basica

    Ufibra otticatransceiver include trè moduli funziunali basi: chip di cunversione di media fotoelettrica, interfaccia di signale otticu (modulu integratu di transceiver otticu) è interfaccia di signale elettricu (RJ45).S'ellu hè dotatu di funzioni di gestione di a rete, include ancu una unità di trattamentu di l'infurmazioni di gestione di a rete.

    U transceiver in fibra ottica hè una unità di cunversione di media di trasmissione Ethernet chì scambia segnali elettrici di coppia ritorta à corta distanza è segnali ottici à longa distanza.Hè ancu chjamatu un convertitore fotoelettricu (Fiber Converter) in parechji lochi.U pruduttu hè generalmente utilizatu in l'ambiente di a reta attuale induve u cable Ethernet ùn pò micca copre è ufibra otticadeve esse usatu per allargà a distanza di trasmissione, è hè generalmente posizionatu in l'appiecazione di a capa d'accessu di a reta di l'area metropolitana di banda larga;à u listessu tempu, aiuta à cunnette l'ultimu chilometru di ufibra otticalinea à l'area metropolitana L'Internet è a reta esterna anu ancu ghjucatu un rolu enormu.

    In certi imprese à grande scala, a fibra ottica hè aduprata cum'è u mezzu di trasmissione per stabilisce una rete di backbone durante a custruzzione di a rete, mentre chì u mediu di trasmissione di a LAN interna hè generalmente filu di rame.Cumu rializà a cunnessione trà a LAN è ufibra otticarete di backbone?Questu hè bisognu di cunversione trà diversi porti, diverse linee, è diverse fibre ottiche è guarantisci a qualità di u ligame.L'emergenza di transceivers in fibra ottica converte i segnali elettrici è ottici di u paru ritortu l'un à l'altru, assicurendu a trasmissione liscia di pacchetti di dati trà e duie rete, è à u stessu tempu, estende u limitu di distanza di trasmissione di a rete da 100 metri. di fili di ramu à più di 100 chilometri (fibra Single-mode).

    1.2 Caratteristiche basiche di transceivers in fibra ottica

    1. Completamente trasparente à u protocolu di a reta.

    2. Furnisce trasmissioni dati ultra-bassa latenza.

    3. Supporta una gamma di temperatura di u funziunamentu ultra-largu.

    4. Aduprà un chip ASIC dedicatu à rializà data line-vitezza forwarding.L'ASIC programmabile cuncentra parechje funzioni nantu à un chip, è hà i vantaghji di un disignu simplice, alta affidabilità è cunsumu d'energia bassu, chì ponu permette à l'equipaggiu per ottene un rendimentu più altu è un costu più bassu.

    5. L'equipaggiu di gestione di a rete pò furnisce diagnosi di rete, aghjurnà, rapportu di statutu, rapportu di situazione anormali è funzioni di cuntrollu, è ponu furnisce un logu cumpletu di l'operazione è un log di alarme.

    6. L'equipaggiu di rack-type pò furnisce una funzione hot-swappable per un mantenimentu faciule è aghjurnamenti senza interruzzione.

    7. Support distanza di trasmissione cumpleta (0~120km).

    8. A maiò parte di l'equipaggiu adopta u disignu di l'alimentazione 1 + 1, sustene a tensione di alimentazione ultra-larga, è rializeghja a prutezzione di l'alimentazione è u cambiamentu automaticu.

    1.3Classificazione di transceivers in fibra ottica

    Ci sò parechji tippi di transceivers in fibra ottica, è i so tipi cambianu in cunseguenza secondu diversi metudi di classificazione.

    Sicondu a natura di a fibra, pò esse divisa in transceiver di fibra multi-mode è transceiver di fibra monomode.A causa di e diverse fibre ottiche utilizzate, a distanza di trasmissione di u transceiver hè diversa.A distanza di trasmissione generale di transceivers multi-mode hè trà 2 chilometri è 5 chilometri, mentre chì a cobertura di transceivers monomode pò varià da 20 chilometri à 120 chilometri;

    Sicondu a fibra ottica necessaria, pò esse divisa in un transceiver di fibra ottica unica: i dati mandati è ricevuti sò trasmessi nantu à una fibra ottica;u transceiver di fibre ottiche dual-fiber : i dati ricevuti è mandati sò trasmessi nantu à un paru di fibre ottiche.

    Sicondu u livellu di travagliu / rate, pò esse divisu in unicu 10M, 100M transceivers in fibra ottica, 10/100M transceivers in fibra ottica adattativa è 1000M transceivers in fibra ottica.Sicondu a struttura, pò esse divisu in transceivers in fibra ottica desktop (stand-alone) è transceivers in fibra ottica montati in rack.U transceiver di fibra ottica desktop hè adattatu per un unicu utilizatore, cum'è scuntrà u uplink di un solu switch in u corridore.I transceivers in fibra ottica montati in rack (modulari) sò adattati per l'aggregazione di parechji utilizatori.Per esempiu, a sala di l'informatica centrale di una cumunità deve scuntrà u uplink di tutti i switches in a cumunità.

    zccording à a gestione di a rete, pò esse divisu in trasmettitore di fibra ottica di gestione di rete è transceiver di fibra ottica di gestione senza rete.

    Sicondu u tipu di gestione, pò esse divisu in transceivers di fibra ottica Ethernet di gestione senza rete: plug and play, stabilisce u modu di travagliu di u portu elettricu attraversu u switch dial hardware.Tipu di gestione di rete Transceiver Ethernet in fibra ottica: supporta a gestione di rete di qualità di trasportatore

    Sicondu u tipu di alimentazione, pò esse divisu in transceivers in fibra ottica di putenza integrata: l'alimentarii di cunversione integrati sò forniture d'energia di u trasportatore;transceivers di fibra ottica di putenza esterna: l'alimentarii di trasformatori esterni sò usati principalmente in l'equipaggiu civili.U vantaghju di l'antica hè chì pò sustene una tensione di alimentazione ultra-larga, megliu rializà stabilizazione di tensione, filtrazione è prutezzione di l'equipaggiu, è riduce i punti di fallimentu esterni causati da u cuntattu meccanicu;u vantaghju di l'ultimi hè chì l'equipaggiu hè chjucu in grandezza è prezzu.

    Divisu da u modu di travagliu, u modu full duplex (full duplex) significa chì quandu l'inviu è a ricezione di dati sò spartuti da duie linee di trasmissione differenti, i dui partiti in a cumunicazione ponu mandà è riceve à u stessu tempu.Stu tipu di trasmissione U modu hè full-duplex, è u modu full-duplex ùn hà micca bisognu di cambià a direzzione, cusì ùn ci hè micca un ritardu di tempu causatu da l'operazione di cambiamentu;

    Half duplex si riferisce à l'usu di a listessa linea di trasmissione sia per riceve sia per mandà.Ancu se e dati ponu esse trasmessi in duie direzzione, i dui partiti in cumunicazione ùn ponu micca mandà è riceve dati à u stessu tempu.Stu metudu di trasmissione hè half-duplex.

    Quandu u modu half-duplex hè aduttatu, u trasmettitore è u ricevitore à ogni estremità di u sistema di cumunicazione sò trasferiti à a linea di cumunicazione per mezu di l'interruttore di ricezione / mandatu per cambià a direzzione.Per quessa, u ritardu di u tempu accadirà.



    web聊天