• Giga@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Custellazione in Modulazione Digitale

    Tempu di pubblicazione: 22-oct-2022

    A custellazione hè un cuncettu basu in a modulazione digitale.Quandu mandemu signalazioni digitali, di solitu ùn mandemu micca 0 o 1 direttamente, ma prima formate un gruppu di 0 è 1 signali (bits) secondu unu o parechji.Per esempiu, ogni dui bits formanu un gruppu, vale à dì, 00, 01, 10 è 11. Ci sò quattru stati in totale (se ùn ci sò micca trè bit, ci sò ottu stati, etc.).À questu tempu, pudemu sceglie QPSK (modulazione in quattru fasi, currispundenti à i quattru stati precedenti di 00, 01, 10 è 11), I quattru punti QPSK formanu una custellazione QPSK.Ogni puntu hè 90 gradi di distanza da i punti adiacenti (l'amplitude hè a stessa).Un puntu di custellazione currisponde à un simbulu di modulazione.In questu modu, ogni simbulu di modulazione mandatu hè duie volte più infurmazione chì un pocu mandatu.

    Custellazione di modulazione QPSK
    Custellazione di modulazione QPSK

     

     

    U diagramma di custellazione di u signale ricevutu
    U diagramma di custellazione di u signale ricevutu

    Quandu riceve è demodulate u signale QPSK, ghjudicà quale signale hè mandatu secondu a distanza trà u signale ricevutu è i quattru punti in a custellazione (in generale chjamatu a distanza europea), è determina quale puntu hè più vicinu à quale puntu per a demodulazione.
    Dunque, u diagramma di custellazione hè soprattuttu utilizatu per a mappatura durante a modulazione (cum'è QPSK, 16QAM, 64QAM, etc.) è per calculà quale puntu hè mandatu durante a ricezione per chì e dati ponu esse demodulati currettamente.
    U sopra hè a spiegazione di a cunniscenza di u Graficu di a Custellazione purtata da Shenzhen Haidiwei Optoelectronics Technology Co., Ltd., chì hè un fabricatore di cumunicazione ottica è pruduce a cumunicazione.prudutti.



    web聊天