• sales@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Di fronte à u mare, fiurimu inseme

    Tempu di post: 04-04-2020

    Per regulà a pressione di u travagliu, creanu una atmosfera di travagliu di passione, rispunsabilità è felicità, per chì tutti ponu investisce megliu in u prossimu travagliu.

    U dipartimentu di vendita HDV hà urganizatu apposta l'attività all'aperto di Dapeng City Beach per arricchisce u tempu liberu di l'impiegati, rinfurzà ancu a coesione di a squadra, rinfurzà l'unità è a cooperazione trà e squadre, è serve megliu i clienti.

    L'alias di Shenzhen "Pengcheng" hè derivatu da Dapeng City, unu di l'ottu lochi scenici in Shenzhen.Pengsuo City hè l'unica "Unità Naziunale di Proteczione di Reliquie Culturali Chjave" è "Village Storicu è Culturale Cinese" in Shenzhen;Dapeng Peninsula hè appruvata cum'è u "Parcu Geologicu Naziunale" furnisce vantaghji unichi di marca per u sviluppu vigoru di l'industria culturale.Questu hè induve u nostru gruppu hè statu custruitu-Shenzhen Dapeng City.Benvenuti in Cina è gode di i grandi fiumi è muntagne di a Cina.

    团建1 (4)    团建1 (5
    Paesaggio di mare

    Essa un paisaghju di cità uniforme ùn pò più move;quandu travaglia in dui punti è una linea, ùn pò più lascià vi cunfortu. L'estate hè calda, chì puderia esse più eccitante chè curriri nantu à a spiaggia? Camminate scalzi nantu à a spiaggia, fighjate u mare infinitu, ascolta u sonu di l'onda crashing on the rocks, parlà di u presente cù i culleghi è l'amichi, imaginate u futuru, è gode di stu piacevule tempu di a costa...

    团建1 6)    IMG_6079

    团建1 (11)

    U megliu alimentu per sparte cù e persone chì amate

    Eccu un viaghju ligeru chì rallenta.U tempu à a spiaggia hè sempre assai lento è lento.Seduta nantu à a spiaggia chì soffia a brisa di u mare, natà in l'acqua, quantu còmode.

    团建1 (16)    团建1 (6)

    Prughjetti culuriti di custruzzione di squadra di mare, dà u ghjocu cumpletu è mobilizà a saviezza cullettiva di tutti i membri di a squadra di u cummerciu esteru, rinfurzà a coesione di i membri di a squadra, travaglià inseme è pensate inseme per un scopu cumunu, riunite idee eccellenti trà i membri di a squadra, amparà da debulezze di l'altri, è travaglià inseme attraversu sforzi cullettivi Per rializà u listessu scopu.

    团建1 (18)



    web聊天