• Giga@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    I transceivers in fibra ottica sò generalmente e seguenti caratteristiche basi

    Tempu di Postu: Nov-01-2021

    1. Furnisce trasmissioni dati ritardu Ultra-bassu.

    2. Esse cumplettamente trasparenti nantu à i protokolli di a rete.

    3. Chipset ASIC Speciale hè utilizatu per rializà a trasmissioni di velocità di linea di dati.L'ASICS programmabile cuncentra una quantità di funzioni nantu à un chip, cù un disignu simplice, alta affidabilità, menu cunsumu d'energia è altri vantaghji, ponu fà chì l'equipaggiu uttene un rendimentu più altu è un costu più bassu.

    4. L'apparecchi di tippu rack furnisce u scambiu caldu per un mantenimentu faciule è un aghjurnamentu senza interruzzione.

    5. U dispusitivu di gestione reta pò furnisce diagnosi di rete, aghjurnà, rapportu di statutu, rapportu di situazione anormali è funzione di cuntrollu, è furnisce logs di travagliu cumpletu è logs di alarme.

    6. L'equipaggiu adopta u disignu di l'alimentazione 1 + 1 è sustene a tensione d'alimentazione ultra-larga per ottene a prutezzione di l'energia è u cambiamentu automaticu.

    7. Supporta una larga gamma di temperatura di u funziunamentu.

    8. Supporta una distanza di trasmissione cumpleta (0 à 20KM)

     

    I prudutti di transceiver in fibra ottica in u sviluppu è u migliuramentu cuntinuu, l'utilizatori anu presentatu assai novi esigenze per l'equipaggiu.

     

    Prima, i prudutti di transceiver in fibra attuale ùn sò micca abbastanza intelligenti.Per esempiu, quandu u ligame otticu di u transceiver di fibra hè rottu, l'interfaccia elettrica à l'altru finale di a maiò parte di i prudutti resta aperta.

    Per quessa, i dispositi di a capa superiore, cum'è i routers è i switches, cuntinueghjanu à mandà pacchetti à l'interfaccia elettrica, risultatu in dati inaccessibili.

     

     

    Hè spertu chì i fornituri di u dispositivu ponu implementà a commutazione automatica nantu à u transceiver otticu.Quandu u percorsu otticu hè falatu, l'interfaccia elettrica automaticamente allarme à l'alza è impedisce à i dispositi di a capa superiore di mandà dati à u transceiver otticu.I ligami redundanti sò attivati ​​​​per assicurà a continuità di u serviziu.

     

     

    Siconda, u transceiver stessu deve esse adattatu megliu à l'ambiente di a rete attuale.In i prughjetti pratichi, i transceivers ottici sò soprattuttu usati in i corridori o all'aperto, è a situazione di l'alimentazione hè assai cumplessa, chì esige l'equipaggiu di diversi fabricatori per sustene u megliu a tensione di alimentazione ultra-larga per adattà à a situazione inestable di l'alimentazione.À u listessu tempu, assai spazii domestici appariscenu ultra-alta temperatura ultra-bassa temperatura temperata.Lightning, è l'influenza di l'interferenza elettromagnetica hè reale, tutti questi equipaghji esterni cum'è l'influenza di i transceivers sò assai grande, chì esige chì u fornitore di l'equipaggiu in l'adopzione di cumpunenti chjave, circuit board è saldatura, è ancu u disignu di a struttura deve esse attentamente strettamente. .

     

    Inoltre, in quantu à u cuntrollu di a gestione di a rete, a maiò parte di l'utilizatori aspettanu chì tutti i dispositi di a rete ponu esse gestiti remotamente per mezu di una piattaforma unificata di gestione di a rete.Questu hè, a biblioteca MIB di transceiver in fibra pò esse impurtata in tutta a basa di dati di l'infurmazioni di gestione di a rete.Dunque.L'infurmazione di gestione di a rete deve esse standardizzata è cumpatibile durante u sviluppu di u produttu.

    Transceiver otticu in i centu metri limitazioni di trasmissione di dati à traversu u cable Ethernet, s'appoghjanu nantu à u scambiu di Chip d'altu rendiment è grande capacità di u cache, u rendiment di commutazione non-blocking di trasmissione è veramente, è furnisce ancu un cunflittu di flussu equilibratu, isolamentu. è a funzione di errore di rilevazione, alta sicurezza è stabilità di dati

     

    trasmissioni.Dunque, i prudutti di transceiver in fibra seranu sempre una parte indispensabile di a custruzzione di a rete attuale per un bellu pezzu.Hè cresce chì in u futuru, u transceiver di fibra cuntinuà à sviluppà versu a direzzione di alta intelligenza, alta stabilità, gestione di rete è low cost.



    web聊天