• sales@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    HDV Sales and R & D Department Songshan Lake Attività outdoor

    Tempu di post: Dec-10-2019

    Per regulà a pressione di u travagliu, crea una atmosfera di travagliu appassiunata, rispunsevuli è felice, per chì tutti pò participà megliu à u prossimu travagliu.

    HDV Photoelectron Technology Co., Ltd. hà urganizatu apposta attività all'apertu in Songshan Lake, Dongguan, chì hà u scopu di arricchisce u tempu liberu di l'impiegati, rinfurzà ancu a coesione di a squadra, rinfurzà l'unità è a capacità di cullaburazione trà e squadre, è serve megliu i clienti.

    IMG_33271

    A matina di u 7 di dicembre di u 2019, l'avvenimentu hà iniziatu ufficialmente.

    A cumpagnia hà urganizatu una seria di avvenimenti eccitanti cum'è e corse di bicicletta in tandem, barbecue in self-service, è relè di farina.

    1.Corsa di bicicletta in tandem

    Per migliurà u divertimentu, una corsa di relay di gruppu hè stallata.

    IMG_3362  IMG_3549  IMG_3552

    2. Buffet BBQ

    Era meziornu dopu à u giru di l'attività.Dopu un pocu pausa, i culleghi cuminciaru à preparà u pranzu.Certi culleghi eranu rispunsevuli di pulizziari è urganizà ingredienti, è altri eranu rispunsevuli di accende u focu.Tutti sò assai occupati.Dopu chì tuttu era prontu, tutti i culleghi si sò riuniti intornu à barbecue è chat, è l'atmosfera era assai armoniosa.

    IMG_3351  IMG_3396  IMG_3429无肉

    3. Relè di farina

    U ghjocu di relè di farina hà ancu una cumpetizione di gruppu.Ogni persona riceve una carta di ghjocu.Ùn sò micca permessi di parlà.Tenenu e so carte cù a bocca.U primu cumpagnu passa a farina à a carta di ghjocu di l'ultimu cumpagnu.Un cullegu hà versatu a farina in un piattu, è à a fine di u ghjocu, un gruppu di farina nantu à u piattu vinciu.

    IMG_3538  IMG_3519  IMG_3508

    A scena di l'avvenimentu era piena di risa è risa.Ogni cullega di l'avvenimentu hà cooperatu tacitamente è hà purtatu avanti u spiritu di dedizione altruista è di sulidarità è di cuuperazione, riflettendu l'aiutu mutuale, l'incuragimentu è pienu di passione per a ghjuventù.

    Per mezu di una varietà di ghjochi interattivi, a cumunicazione è a cullaburazione trà i culleghi hè stata rinfurzata, è ognunu hà sappiutu prufonda chì a forza di una persona hè limitata, a forza di una squadra hè indestructible, è u successu di a squadra hè bisognu di ognunu di i nostri membri. U travagliu inseme.

    IMG_3646

     



    web聊天