• sales@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Quantu sapete di i pigtails di fibra?

    Tempu di Postu: Mar-07-2020

    01

    A fibra di coda (cunnisciutu ancu com'è a fibra di coda, pigtail line).Havi un adattatore à una estremità è una fine rotta di un core di cable di fibra ottica à l'altru, chì hè cunnessu à l'altri nuclei di cable di fibra ottica per saldatura.In altri palori, un jumper hè tagliatu in dui sezzioni da u centru per diventà dui pigtails.Spessu apparisce in scatuli terminali di fibra ottica è hè aduprata per cunnette cavi di fibra ottica à transceivers in fibra ottica (accoppiatori, jumpers, etc. sò ancu usati trà elli).

    Classificazione di pigtail

    Cum'è i jumpers di fibra ottica, i pigtails sò ancu divisi in pigtails monomode è multi-mode pigtails.Hanu certe differenzi in u culore, a lunghezza d'onda è l'intervallu di trasmissione.In generale, u pigtail multimode hè aranciu, a lunghezza d'onda operativa hè di 850 nm, è l'intervallu di trasmissione hè di circa 500 m.U pigtail monomodu hè giallu, è a lunghezza d'onda operativa hè 1310m o 1550m.Pò trasmette intervalli più longu, circa 10-40 km..Inoltre, secondu u numeru di nuclei di fibra, i pigtails ponu esse divisi in pigtails single-core, pigtails 4-core, pigtails 6-core, pigtails 8-core, pigtails 12-core, pigtails 24-core, etc. à e diverse esigenze.

    Applicazione di pigtail

    Unu di l'effetti più impurtanti di i pigtails hè a cunnessione.A fibra ottica è a pigtail sò cunnessi, è a fibra nuda è a pigtail di fibra in u cable otticu sò fuse inseme in un sanu, è a pigtail hà una testa di fibra indipendente, chì hè cunnessa à u transceiver di fibra ottica per cunnette a fibra ottica è a coppia intrecciata.À l'outlet di l'infurmazioni.In u prucessu di splicing di fibre ottiche, i seguenti primi cose sò cumunimenti usati: scatuli ottichi fini, transceivers di fibra ottica, pigtails, couplers, strippers di filu speciale, cutters di fibre, etc. I pigtails cumunimenti usati in u sistema di trasmissione sò SC / PC, FC / PC, LC / PC, E2000 / APC, è ST / PC.

    Ci sò cinque tippi di pigtails cumunimenti usati in sistemi di trasmissione:

    Tippu FC-SC, canusciutu macari comu lu pigtail tondu.U FC cunnetta à a scatula ODF, è u SC cunnetta à u portu otticu di u dispusitivu.Stu connettore di fibra ottica hè utilizatu più in l'equipaggiu SBS è Optix prima.

    Tippu FC-FC, cumunimenti cunnisciutu cum'è pigtail tondu.Generalmente usatu cum'è un jumper di fibra trà i rack ODF.

    U tipu SC-SC, cumunimenti cunnisciutu cum'è pigtail quadratu à quadratu, hè generalmente utilizatu per a cunnessione di schede ottiche trà i dispositi.

    Tippu SC-LC, interfaccia LC hè cumunimenti cunnisciuta cum'è piccula pigtail testa quadrata, chì hè attribuita à u connector snap-in.Avà l'equipaggiu di a serie OSN di Huawei, l'equipaggiu di a serie S di ZTE, cumpresu l'equipaggiu WDM di pre-Lucent, utilizanu tutti stu tipu di connettore di fibra ottica.

    U tipu LC-LC hè generalmente usatu in a cunnessione di fibra interna trà l'equipaggiu WDM.Questa applicazione hè relativamente rara.

    Dopu quì sopra, crede chì avemu una cunniscenza più profonda di i pigtails.Easy Sky Optical furnisce pigtails di fibra ottica cù diversi tipi di connettori.U tipu di pigtail, a lunghezza è u numeru di core pò esse persunalizati.Tutti i prudutti rispettanu i standard IEC, TIA / EIA, NTT è JIS, bassa perdita di inserzione è perdita di riflessione, eccellente intercambiabilità è durabilità, è alta stabilità.



    web聊天