• sales@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Introduzione di a tecnulugia EPON è e sfide di teste affrontate

    Tempu di post: 13-aug-2021

    U sistema EPON hè custituitu da parechje unità di rete ottiche (ONU), un terminale di linea ottica (OLT) è una o più rete ottiche (vede a Figura 1).In a direzzione di l'estensione, u segnu mandatu da l'OLT hè trasmessu à tutte l'ONU.8h Mudificà u furmatu di quadru, ridefinisce a parte frontale, è aghjunghje u tempu è identificazione logica (LLID)).U LLID identifica ogni ONU in u sistema PON, è u LLID hè specificatu durante u prucessu di scuperta.

    9f956c345bf25429ac8a786297092153

    (1) Varianti

    In u sistema EPON, a distanza fisica trà ogni ONU è l'OLT in a direzzione di trasmissione di l'infurmazioni upstream ùn hè micca uguale.U sistema generale EPON stipula chì a distanza più longa trà ONU è OLT hè 20km, è a distanza più corta hè 0km.Sta differenza di distanza pruvucarà u ritardu per varià trà 0 è 200 us.S'il n'y a pas assez d'écart d'isolement, les signaux de différentes ONU peuvent atteindre l'extrémité réceptrice de l'OLT en même temps, ce qui causera des conflits de signaux en amont.U cunflittu pruvucarà un gran numaru d'errori è a perdita di sincronizazione, etc., facennu chì u sistema falliu à travaglià nurmalmente.Utilizendu u metudu di distanza, prima misura a distanza fisica, è poi aghjustate tutte l'ONU à a stessa distanza logica cum'è l'OLT, è dopu eseguite u metudu TDMA per evità u cunflittu.Attualmente, i metudi di variazione utilizati includenu u spettru spargugliatu, u intervallu fora di banda è l'apertura di finestra in banda.Per esempiu, u metudu di intervallu di time tag hè utilizatu per prima misurà u tempu di ritardu di loop di signale da ogni ONU à l'OLT, è dopu inserisce un valore di ritardu di equalizazione specificu Td per ogni ONU, in modu chì u tempu di ritardu di loop di tutte l'ONU dopu inserisce Td ( Chjamatu equalization loop delay value Tequ) sò uguali, u risultatu hè simile à chì ogni ONU hè spustatu à a listessa distanza lògica cum'è l'OLT, è tandu u quadru pò esse mandatu currettamente secondu a tecnulugia TDMA senza cunflittu..

    (2) Prucessu di scuperta

    L'OLT trova chì l'ONU in u sistema PON manda periodicamente missaghji Gate MPCP.Dopu avè ricivutu u messagiu Gate, l'ONU non registrata aspittà un tempu aleatoriu (per evità a registrazione simultanea di parechje ONU), è dopu mandà un messagiu Register à l'OLT.Dopu a registrazione successu, l'OLT assigna un LLID à l'ONU.

    (3) Ethernet OAM

    Dopu chì l'ONU hà registratu cù l'OLT, l'OAM Ethernet nantu à l'ONU principia u prucessu di scuperta è stabilisce una cunnessione cù l'OLT.L'OAM Ethernet hè utilizatu nantu à i ligami ONU/OLT per truvà errori remoti, attivà loopbacks remoti è detectà a qualità di ligame.Tuttavia, Ethernet OAM furnisce supportu per PDU OAM persunalizati, unità d'informazione è rapporti di tempu.Parechji pruduttori ONU/OLT utilizanu estensioni OAM per stabilisce funzioni speciali di ONU.Una applicazione tipica hè di cuntrullà a larghezza di banda di l'utilizatori finali cù u mudellu di larghezza di banda di cunfigurazione allargatu in l'ONU.Questa applicazione non standard hè a chjave per a prova è diventa un ostaculu à l'intercomunicazione trà ONU è OLT.

    (4) Flussu aval

    Quandu l'OLT hà u trafficu per mandà l'ONU, purterà l'infurmazioni LLID di l'ONU di destinazione in u trafficu.A causa di e caratteristiche di trasmissione di PON, i dati mandati da l'OLT seranu trasmessi à tutte l'ONU.Avemu da cunsiderà in particulare a situazione induve u trafficu downstream trasmette flussi di serviziu di video.A causa di a natura di broadcast di u sistema EPON, quandu un utilizatore persunalizà un prugramma video, serà trasmessu à tutti l'utilizatori, chì cunsuma assai larghezza di banda downstream.OLT generalmente supporta IGMP Snooping.Pò snoop IGMP Join Request messagi è mandà dati multicast à l'utilizatori ligati à stu gruppu invece di trasmette à tutti l'utilizatori, riducendu u trafficu in questu modu.

    (5) Flussu upstream

    Solu una ONU pò mandà u trafficu à un certu tempu.L'ONU hà parechje fila di priorità (ogni fila currisponde à un livellu QoS. L'ONU manda un missaghju di rapportu à l'OLT per dumandà una opportunità d'invio, detagliendu a situazione di ogni fila. L'OLT manda un messagiu Gate in risposta à l'ONU, dicendu. l'ONU l'ora di iniziu di a prossima trasmissione L'OLT deve esse capace di gestisce i requisiti di larghezza di banda per tutte l'ONU, è deve prioritizà u permessu di trasmissione.Secunnu a priorità di a fila è equilibrà e dumande di parechje ONU, l'OLT deve esse capace. per gestisce i requisiti di larghezza di banda per tutte l'ONU Allocazione dinamica di larghezza di banda upstream (vale à dì l'algoritmu DBA).

    2.2 Sicondu e caratteristiche tecniche di u sistema EPON, i sfidi di prova affrontati da u sistema EPON

    (1) Cunsiderendu a scala di u sistema EPON

    Ancu IEEE802.3ah ùn definisce micca u numeru massimu in un sistema EPON, u numeru massimu supportatu da un sistema EPON hè da 16 à 128. Ogni ONU chì si unisce à u sistema EPON necessita una sessione MPCP è sessione OAM.Quandu più siti si uniscenu à EPON, u risicu di l'errore di u sistema aumenterà.Per esempiu, ogni ONU deve ritruvà u prucessu, u prucessu di login è inizià a sessione OAM.Per quessa, u tempu di ricuperazione di tuttu u sistema aumenterà cù u numeru di ONU.

    (2) U prublema di l'intercomunicazione di l'equipaggiu

    I seguenti aspetti sò principarmenti cunsiderati per l'intercomunicazione di l'equipaggiu:

    ●L'algoritmu di larghezza di banda dinamica (DBA) furnita da diversi fabricatori hè diversu.

    ●Alcuni pruduttori utilizanu "Elementi specifichi di l'urganizazione" di OAM per stabilisce cumportamenti specifichi.

    ●Whether u sviluppu di prutucolu MPCP hè cumplitamenti cunsistenti.

    ●Whether i metudi di misura distanza sviluppatu da differente Manufacturers sò cunsistenti cù u prucessu di clock.

    (3) Periculi nascosti in a trasmissione di servizii triple play in u sistema EPON

    A causa di e caratteristiche di trasmissione di EPON, alcuni periculi nascosti seranu intrudutti quandu trasmettenu servizii di triple play:

    ● Downstream perdi assai di larghezza di banda: u sistema EPON usa u modu di trasmissione di trasmissione in u downstream: ogni ONU riceverà una grande quantità di trafficu mandatu à l'altri ONU, perdendu assai larghezza di banda downstream.

    ●U ritardu upstream hè relativamente grande: Quandu l'ONU manda dati à l'OLT, deve aspittà per l'opportunità di trasmissione attribuita da l'OLT.Dunque, l'ONU deve buffer una grande quantità di trafficu upstream, chì pruvucarà ritardu, jitter è perdita di pacchetti.

    3 Tecnulugia di prova EPON

    A prova di EPON include principarmenti parechji aspetti cum'è a prova di interoperabilità, a prova di protocolu, a prova di rendiment di trasmissione di u sistema, a verificazione di serviziu è di funzione.A topologia di prova standard hè mostrata in a Figura 2. I prudutti IxN2X di IXIA furniscenu una carta di prova EPON dedicata, una interfaccia di teste EPON, ponu catturà è analizà i protokolli MPCP è OAM, ponu mandà u trafficu EPON, furnisce un prugramma di teste automaticu, è ponu aiutà l'utilizatori à pruvà. Algoritmi DBA.

     e328fc2e806bee3dca277815a49df8f5



    web聊天