• sales@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    A rete di campus POL aperta chì sustene a cunvergenza 5G

    Tempu di pubblicazione: 27-dic-2019

    Opportunità è sfide di e rete di campus POL

    Nta l'ultimi anni, in a custruzzione di e rete di campus, i suluzioni POL (Passive Optical LAN) sò diventati sempre più a prima scelta di i clienti, è a custruzzione di e rete di campus all-ottica hè diventata una cunniscenza unificata di l'industria.In cunfrontu cù a LAN Ethernet tradiziunale, POL hà e caratteristiche di alta sicurezza, cunsumu d'energia bassu, longa distanza, longa vita, rete simplificata è operazione è mantenimentu centralizata.Basatu annantu à l'investimentu à longu andà è l'accumulazione di tecnulugia in u sviluppu di a reta d'accessu PON in u mercatu di casa larga, l'operatori prumove attivamente a custruzzione di a reta POL in u parcu.Per esempiu, a PRIMA rete privata d'educazione di China Telecom usa a tecnulugia PON, è l'industria di l'alberghi hà digià cupertu e rete PON à grande scala.U campu di Internet industriale hà prupostu u cuncettu di PON industriale è hà realizatu a standardizazione.

    In cunfrontu cù e rete d'accessu PON tradiziunale in casa, POL usa a listessa tecnulugia PON, ma face un ambiente di rete più cumplessu è esigenze di i clienti più altu.A rete di campus POL hà e seguenti caratteristiche basi è esigenze.

    1) Ci sò parechji tippi di servizii, cumpresi servizii Internet ufficiu, servizii surviglianza di sicurità, servizii intranet vuci, servizii industriali di acquisizione di dati, è servizii reta privatu educazione.

    2) Terminali d'accessu diversificati, cumprese ONU di novu implementatu, switch Ethernet tradiziunali, AP wireless, terminali di acquisizione di dati industriali, etc.

    3) High esigenze di sicurità è affidabilità.Ùn deve micca solu resiste à l'attacchi di a rete esterna, ma ancu impedisce l'accessu internu di l'utilizatori illegale è l'accessu à u terminal micca autenticatu.L'alta affidabilità richiede una prutezzione di redundancy à livellu di rete è d'equipaggiu, soprattuttu in u campu industriale, chì richiede a dispunibilità di u sistema 99.999%.

    4) I requisiti di gestione di l'operazione è di u mantenimentu sò convenienti è veloci.A reta di u campus hè un mercatu discretu.U corpu operatore principale pò esse u mantenimentu di l'operatore, agenti, pruprietà di u parcu, o unità di clientella.Per riduce i costi di operazione è di mantenimentu, a implementazione di l'imprese deve esse u più simplice pussibule è a gestione di l'operazione è di mantenimentu deve esse u più còmuda pussibule.

    5) Accessu filatu è wireless integratu.A cobertura Wi-Fi di u campus richiede l'implementazione di un gran numaru di dispusitivi AP wireless, cumpresu l'implementazione di e rete private 5G.POL deve affruntà i sfidi regulatori posti da questi dispositivi di rete eterogenei.

    6) Applicazione di tecnulugia di l'informatica di punta.Una tipica applicazione di computer di punta hè a ricunniscenza di l'imaghjini di videosurveglianza.Basatu nantu à i requisiti di sicurezza di dati, e facilità di l'informatica di punta anu da esse implementate in u campus.

    7) Requisiti di bassa latenza.U sistema di cuntrollu industriale cù alta precisione richiede u ritardu di a reta di cuntrollu per esse menu di 1 millisecondu.A tecnulugia PON tradiziunale ùn pò micca cumplettamente i bisogni.

    Inoltre, in scenarii specifichi, a gestione multi-tenant in i grandi parchi industriali, l'integrazione di a gestione digitale di a fabbrica è i sistemi di cuntrollu industriale, è a prestazione còmoda di servizii di voce di l'alberghi sò i bisogni basi di i clienti attuali.

    Per rializà a visione di a copertura di u campus otticu, a nova generazione di rete di campus verdi POL deve risponde à i bisogni basi di i clienti, cum'è a sicurità è a facilità di mantenimentu, è ancu e capacità di l'informatica integrata, PON di bassa latenza è cunvergenza 5G. .

    Open POL Campus Network

    In a reta tradiziunale di POL, l'OLT hè solu un pipeline di trasmissione di serviziu, e funzioni di l'equipaggiu sò solidificate, è a nova implementazione di serviziu hè difficiule.I clienti necessitanu investimentu supplementu per custruisce sistemi di cummerciale cum'è firewall di rete, controller wireless, sistemi di gestione di l'infurmazioni è sistemi di linea fissa softswitch.Questi sistemi sò generalmente installati in servitori separati.Sti dispusitivi indipindenti formanu una reta cumplessa, aumentendu u costu di implementazione di rete è operazione è mantenimentu.

    Cum'è u primu fornitore di l'equipaggiu di rete PON in u mondu, ZTE hà introduttu l'infrastruttura IT in l'OLT per a prima volta.Cù u disignu di una scheda di lama integrata, ZTE pò virtualizà l'equipaggiu fisicu indipindenti (cum'è firewall di sicurezza, controller wireless, etc.) cum'è necessariu U software VNF hè appiicatu è installatu in a reta PON, furmendu una reta aperta chì hè simplice. , faciule d'aghjurnà, faciule di mudificà, è faciule d'aghjunghje novi funzioni.Soluzioni di tecnulugia innovativa POL aiuterà i clienti à custruisce rete di campus aperte POL.

    A rete aperta di u campus POL crea assai valore per i clienti.

    Abilitazione di a sicurità: Installa un firewall virtuale per implementà l'autentificazione in linea è a difesa contr'à attacchi di rete per l'utilizatori di intranet.

    Empowerment di l'informatica: Implementa l'informatica di punta nantu à l'OLT per ottene u megliu equilibriu trà u rendiment è u costu.

    Gestione è cuntrollu wireless: OLT integra l'applicazione vAC per realizà una gestione unificata di l'equipaggiu AP di u campus.

    Slicing end-to-end: Fornite risorse di informatica blade per risponde à i bisogni di slicing è ottene i requisiti di isolamentu sicuru è QoS differenziatu trà i diversi servizii.

    Simplificà u funziunamentu è u mantenimentu: Simplificà a reta per via di a virtualizazione, è u travagliu di operazione è mantenimentu hè cuncintratu annantu à l'equipaggiu OLT, chì riduce a carica di travagliu è di mantenimentu.

    Soluzione di campus POL à bassa latenza

    A tecnulugia PON usa u modu di travagliu di uplink TDM.Per scopre l'ONU di novu accessu o di novu alimentatu in u tempu, u portu OLT PON deve apre a finestra regularmente (cum'è ogni 1 à 10 seconde) in modu chì a nova ONU pò compie a registrazione necessaria per accede à l'OLT. è altri prucessi.Durante u periodu di apertura di a finestra, tutte l'ONU in un statu di travagliu normale suspende l'invio di dati uplink.Sicondu u standard, un periodu di finestra di 250 microsecondi pruvucarà un ritardu di 250 microsecondi à l'ONU.

    In ordine per eliminà u ritardu causatu da u miccanisimu di iscrizzione finestra PON, ZTE s'appoghja nantu à i so anni di accumulazione in u campu di tecnulugia PON, dopu à a prima pruposta è liberazione di a suluzione Combo PON, è prupone innovativamente una suluzione PON bassu-latency.In a suluzione PON à bassa latenza, u latu OLT usa un PON Combo, è u latu ONU introduce una ONU à bassa latenza.U canali PON 10G di u Combo PON hè utilizatu per i servizii di trasmissione, è u canali GPON hè dedicatu à l'infurmazioni di cuntrollu è di gestione di u PON, chì riduce assai u ritardu di trasmissione di u serviziu.U ritardu PON 10G hè statu riduttu da millisecondi à menu di 100 microsecondi, risponde à i requisiti di bassa latenza di u cuntrollu industriale.

    A tecnulugia PON di bassa latenza espansione u campu di l'applicazione di PON à i campi cù esigenze di ritardu severi, chì pone a basa per a custruzzione di una rete di campus all-ottica.

    Convergenza di a rete di campus POL è a tecnulugia 5G

    Comparatu cù Wi-Fi, 5G hà dui vantaghji di bassa latenza è anti-interferenza.Hè una tendenza à applicà à a reta privata di u campus, è l'industria l'esplora attivamente.A macrostazione esterna 5G è u subsistema di stanza hè implementatu in u campus POL apertu.Attraversu punti di frequenza speciale, pò risolve i requisiti di u scenariu chì u Wi-Fi ùn pò micca risponde.OLT pò integrà 5G UPF ligeru è accede à e facilità 5G DU per furmà una soluzione di campus integrata di prossima generazione POL + 5G cablata è wireless.

    S'appoghjanu nantu à a capacità di suluzioni cumplete end-to-end, ZTE pensa à implementà in spazii impurtanti cum'è a gestione è u cuntrollu, PON, switches, è 5G, è prumove continuamente l'evoluzione tecnologica di soluzioni di rete di campus d'impresa aperta POL è implementa a visione. di "5G cambia a sucetà".



    web聊天