• sales@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Ricerca nantu à a tecnulugia FTTH è e so soluzioni

    Tempu di post: Dec-09-2020

    Cù u sviluppu di a tecnulugia digitale, a tecnulugia di cumunicazione ottica è a tecnulugia di u software è a larga applicazione di u protokollu TCP / IP, a rete di telecomunicazione, a rete di l'informatica è a rete televisiva si fusioneranu l'una cù l'altru è diventeranu unificate sottu IP capace di furnisce voce, dati è immagini à à u listessu tempu a rete di cumunicazione multimediale di banda larga per l'affari.L'accessu di u filu di cobre attuale, l'accessu wireless è i metudi d'accessu LAN ùn sò micca faciuli per ottene stu scopu, ma hè faciule per FTTH.

    FTTH ùn solu furnisce una larghezza di banda più grande, ma ancu aumenta a trasparenza di a rete à formati di dati, tassi, lunghezze d'onda è protokolli, rilassa i requisiti per l'ambiente è l'alimentazione elettrica, simplifica a manutenzione è l'installazione, è hà a capacità di trasmette TDM, dati IP. è video simultaneamente A capacità di servizii di trasmissione, in quale e dati TDM è IP sò trasmessi in u formatu di IEEE802.3 Ethernet, supplementatu da un sistema di gestione di rete di qualità carrier, abbastanza per assicurà a qualità di trasmissione, è a trasmissione video pò esse realizata da aduprendu a terza lunghezza d'onda (di solitu 1550nm) Trasmissioni Business.

    A tecnulugia d'accessu di fibra ottica hè in realtà una suluzione chì usa tutta o parte di a fibra ottica in a reta d'accessu per furmà un loop d'abbonatu di fibra ottica (FITL), o rete d'accessu di fibra ottica (OAN), per ottene l'accessu di banda larga.

    Sicondu u locu di l'ONU, a reta d'accessu di fibra hè divisa in fibra à u desktop (FTTD), fibra à a casa (FTTH), fibra à u curb (FTTC), fibra à u bastimentu (FTTB), fibra à u office (FTTO), fibre to the floor (FTTF), fibre to the cell (FTTZ) è altri tipi.Frà elli, FTTH serà a forma finale di u futuru sviluppu di rete di accessu à banda larga.FTTH si riferisce à l'installazione di unità di rete ottiche (ONU) à l'utilizatori residenziale o corporativu.Hè u tipu di rete d'accessu otticu più vicinu à l'utilizatori in a serie FTTx eccettu FTTD.

    Fattori per esse cunsideratu in u sviluppu di FTTH

    Ancu s'è FTTH hè tecnicamente maturu è fattibile, è u prezzu di u costu hè in constantemente calata, ci sò sempre parechje sfide per realizà l'applicazione di FTTH à grande scala in u mo paese.

    Problema di costu

    Attualmente, più di 97% di e rete d'accessu FTTH in u mondu furnisce solu servizii d'accessu à Internet, perchè u costu di furnisce i telefoni fissi tradiziunali da FTTH hè assai più altu ch'è u costu di a tecnulugia di u telefuninu fissu esistenti, è l'usu di fibra otticu per trasmette. I telefoni fissi tradiziunali anu ancu un prublema di alimentazione di u telefuninu.Oghje, a reta di filu di ramu occupa sempre una pusizioni maiò. L'usu di a tecnulugia ADSL rende a custruzzione di u prugettu simplice, economicu, è pò esse cumplettamente i bisogni di l'affari attuale.Hè u principale cuncurrente di FTTH in questa fase.

    Fattori di pulitica

    Ci sò sempre ostaculi di l'industria in a ricerca di l'accessu à u serviziu cumpletu FTTH in u mo paese, vale à dì, l'operatori di telecomunicazioni ùn sò micca permessi di operare i servizii di CATV, à u cuntrariu, l'operatori di CATV ùn sò micca permessi di operare i servizii di telecomunicazione tradiziunali (cum'è u telefunu). è sta situazione ùn pò esse cambiata per un bellu pezzu in u futuru Per quessa, un operatore unicu ùn pò micca furnisce servizii triple play in a reta di accessu FTTH.

    Cumpatibilità ONU è interoperabilità

    A cumpatibilità di l'ONU ghjoca un rolu decisivu in u sviluppu è u migliuramentu di tutta a catena industriale FTTH.L'applicazione è a prumuzione in scala FTTH anu sempre bisognu di migliurà i standard di l'industria u più prestu pussibule.I pruduttori di l'equipaggiu duveranu cooperà cù l'urganisazioni di standardizazione, l'operatori, i fabricatori di i dispositi è i dipartimenti di cuncepimentu per fucalizza nantu à sei aspetti cumpresi i normi tecnichi di u sistema, i normi tecnichi di u dispositivu FTTH, i normi tecnichi di u cable otticu FTTH, i normi tecnichi di l'equipaggiu di supportu di l'ingegneria FTTH, i normi di custruzzione di l'ingegneria FTTH è a prova FTTH. normi.Da un latu, furmulà cumplettamente i standard tecnichi è e specificazioni di l'industria FTTH per guidà l'applicazioni FTTH.

    Volume di cummerciale specificu

    A mancanza di applicazione hè un fattore impurtante chì afecta u sviluppu ulteriore di FTTH.Se simpricimenti navigate in Internet, 1M di velocità ADSL serà abbastanza.Tuttavia, una volta chì a dumanda di servizii aumenta, cum'è TV digitale, VOD, servizii di video in banda larga, è videophones di qualità superiore, shopping online, servizii medichi in linea, etc., a larghezza di banda 1M ùn serà certamente capace di sustene, è DSL. ùn sarà capaci di fà cusì., FTTH hà u so postu.Dunque, u sviluppu di i servizii di banda larga hè una forza motrice impurtante per u sviluppu di FTTH.

    U livellu di cunsumu di servizii di telecomunicazione in u mo paese hè generalmente bassu.Attualmente, ci sò assai pochi utilizatori FTTH cummerciale (quasi cero), è a prumuzione FTTH hè sempre in a so infanzia.Per quessa, a scelta di a tecnulugia FTTH chì cunvene à e cundizioni naziunali di u nostru paese hè assai impurtante per prumove a popularizazione di FTTH in u nostru paese.Cù l'espansione di a scala di l'applicazione, u costu di l'equipaggiu FTTH hà un grande spaziu per a riduzione.In u futuru, u mercatu di a banda larga coexisterà cù ADSL, FTTB + LAN, è FTTH in un certu periodu di tempu.L'ADSL continuerà à esse u mainstream in un cortu periodu di tempu.DSL è FTTH si svilupparanu inseme.Quandu u prezzu di l'equipaggiu FTTH hè gradualmente ridutta à DSL per via di l'aumentu di u voluminu di custruzzione A capacità di u mercatu FTTH aumenterà significativamente quandu u livellu hè più altu.



    web聊天