• Giga@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Diversi applicazioni cunvinziunali di transceivers in fibra ottica

    Tempu di Postu: 13-Jan-2021

    U transceiver di fibra ottica cumpleta essenzialmente solu a cunversione di dati trà e diverse media, chì ponu realizà a cunnessione trà l'urdinatori o i switches à i dui estremità in 0-100KM, ma ci sò più estensioni in applicazioni pratiche.Allora, chì sò l'applicazioni specifiche di u transceiver di fibra ottica?

    1.Traditional applicazione di transceiver fibre otticu

    1

    Spiegazione: Cunnette dui LAN.

    Funzioni: Realizazione simplice di trasmissione di rete trà duie LAN à longa distanza attraversu fibra ottica + transceiver.

    2.New appiicazioni di transceivers fibre otticu unu

    2

    Descrizzione: Trasmissione video di rete in alta definizione in u monitoraghju di sicurità;a megliu cumminazione di trasmissione multipla di rete.Funzioni: chips impurtati, cache di store-and-forward finu à 1M, per assicurà l'imaghjini lisci;risparmià i picculi equipaghji di commutazione, una rete megliu è più flexible;L'adattamentu di u mudellu hè ragionevule, risparmià i costi senza sacrificà u rendiment.

    3.The nova applicazione di transceiver fibre otticu dui

    3

    Descrizzione: Aduprate dui transceiver d'isolamentu fisicu otticu 4 elettricu per furmà 4 LAN 100M indipendenti

    Features: Salvà risorse;Isolamentu fisicu cumpletu, ottenendu a cunfidenziale assoluta.

    4.The nova applicazione di transceiver fibre otticu trè

    4

    Descrizzione: Schema di salvezza 1 + 1 dual-line cumpostu da dui 2 ottichi 4 transceivers elettrici

    Funzioni: Fornite una copia di salvezza in doppia linea, un ligame hè interrottu, è l'affari normali ùn saranu micca affettati;quandu si usa l'equipaggiu gigabit, a larghezza di banda hè radduppiata quandu a linea duale travaglia à u stessu tempu (vale à dì, a larghezza di banda tutale hè 2Gbps).

    5.The nova applicazione di transceiver fibre otticu quattru

    5

    Descrizzione: Link seriale in fibra ottica cumpostu da N set di 2 ottichi 4 transceiver elettrici

    Features: U cablaggio hè simplice è cunvene, è a gamma di rete pò esse allargata in ogni mumentu;4 porti Ethernet ponu scuntrà i diversi accessu cummerciale di ogni nodu.

    Ebbè, u cuntenutu di sopra hè una introduzione dettagliata nantu à parechje applicazioni cumuni di transceivers di fibra ottica, spergu chì pò esse utile à tutti!Feichang Technology, un fabricatore prufessiunale di transceivers ottici, transceivers di fibre ottiche, interruttori industriali è cunvertitori di protokolli, ricerca è sviluppa in modu indipendenti e marche, benvenuti per capiscenu è scambià.



    web聊天