• sales@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Cunniscenze relative à u Modulu SFP

    Tempu di post: 29-oct-2021

    U Modulu SFP hè custituitu da un dispositivu otticu, un circuitu funziunale è una interfaccia ottica.U dispusitivu otticu hè custituitu di trasmette è riceve parti.

    A parte di trasmissione hè: l'ingressu di una certa tarifa di codice di segnali elettrici, attraversu u processu di chip driver internu, guida laser semiconductor (LD) di diodu emettitore di luce (LED) per mandà u segnu otticu di modulazione di freccia codice currispundente, luce interna hè furnitu cù un circuitu di cuntrollu di l'alimentazione automatica.A putenza di u signale otticu di output resta stabile.

    A parte ricevente hè: u modulu d'ingressu di u segnu otticu di una certa tarifa di codice hè cunvertitu in un signalu elettricu attraversu u diodu di rilevazione otticu.Dopu à u preampliferu, u signale di output di u bit rate currispundente hè u livellu PECL.Quandu a putenza ottica di input hè menu di un certu valore, un signale di alarme hè generatu.

    Parametri è significatu di i moduli ottichi

    I moduli ottici anu avutu qualsiasi parametri tecnichi ottichi impurtanti.Tuttavia, per i Moduli SFP hot-plug GBIC è SFP, avete bisognu di attentu à i trè paràmetri seguenti.

    Basatu nantu à nanometru (nm), ci sò trè tippi principali attualmente.

    850nm (MM, multi-mode, low cost ma curta distanza di trasmissione, in generale solu 500M).

    1310nm (SM, Single Mode, piccula perdita di trasmissione, grande dispersione, generalmente utilizata per a trasmissione di longa distanza più di 40KM, nisun relay pò trasmette direttamente 120KM).

    1550nm (SM, Single Mode, piccula perdita di trasmissione, grande dispersione, generalmente utilizata per a trasmissione di longa distanza sopra 40KM, senza replay trasmette direttamente 120KM).

     Rate di trasmissione

    U numeru di bits (BPS) di dati trasmessi per seconda.

    Attualmente.Ci sò quattru Moduli SFP cumunimenti usati.155Mbps, 1.25Gbps, 2.5Gbps, 10Gbps è cusì.A tarifa di trasferimentu hè di solitu cumpatibile retrocede.Dunque, un Modulu SFP 155M hè ancu chjamatu Modulu SFP FE (100Mbit/s), è un Modulu SFP 1.25G hè ancu chjamatu Modulu otticu GE (Gigabit).

    Questu hè u SFP più utilizatu in l'equipaggiu di trasmissione otticu.Inoltre, i so tassi di trasmissione in i sistemi di almacenamentu in fibra ottica (SAN) sò 2Gbps, 4Gbps è 8Gbps.

    Distanza di trasmissione

    U signalu otticu ùn deve esse trasmessu à a distanza induve ponu esse trasmessi direttamente.In chilometri (chjamatu ancu chilometri, KM).E specificazioni di i Moduli SFP sò i seguenti: Multi-Mode 550M, Single-Mode 15KM, 40KM, 80KM, è 120KM, etc.



    web聊天