• sales@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Questa sezione descrive i paràmetri di calibrazione WiFi

    Tempu di post: 10-Jan-2023

    I prudutti WiFi ci anu bisognu di misurà manualmente è debug l'infurmazioni di potenza WiFi di ogni pruduttu, allora quantu sapete di i paràmetri di calibrazione WiFi?Lasciami presentà à voi quì sottu:
    imagine 5
    1, TX Power: si riferisce à u produttu wireless chì trasmette u putere di travagliu di l'antenna, l'unità hè dBm.U putere di a trasmissione wireless determina a forza è a distanza di i signali wireless.U più grande u putere, u più forte u signale.In un disignu di u produttu wireless, ci hè una putenza di destinazione cum'è a basa di u nostru disignu, in a premessa di scuntrà a piastra di spettru è EVM, u più grande u putere di trasmissione, u megliu u rendiment.

    2. Sensibilità RX : un paràmetru chì carattirizza a prestazione di ricezione di l'ughjettu à pruvà.A megliu a sensibilità di ricezione hè, i più signali utili chì riceverà è più grande a so copertura wireless.Quandu teste a sensibilità di ricezione, fate u pruduttu in u statu di ricezione, utilizate u dispusitivu di calibrazione WiFi per mandà schedarii di forma d'onda specifichi, è u pruduttu riceve.U livellu di putenza di l'invio pò esse mudificatu nantu à u dispositivu di calibrazione WiFi finu à chì a rata d'errore di u pacchettu (PER%) di u produttu risponde à u standard.

    3. Errore di Frequency: rapprisenta a magnitudine di a deviazione di u signale RF da a freccia di u centru di u canali induve u signale hè situatu (unità PPM).

    4, amplitude vector error (EVM) : hè un indicatore per cunsiderà a qualità di u signale di modulazione, l'unità hè dB.U più chjucu EVM, megliu a qualità di u signale.In un pruduttu wireless, TX Power è EVM sò ligati, u più grande u TX Power, u più grande l'EVM, vale à dì, u peghju a qualità di u signale, cusì in l'applicazioni pratiche, per piglià un cumprumissu trà TX Power è EVM.

    5. U mudellu di offset di freccia di u signale trasmessu pò misurà a qualità di u signale trasmessu è a capacità di suppressione d'interferenza di u canali adiacente.U mudellu di spettru di u segnu misuratu hè qualificatu in u mudellu di spettru standard.

    6. Canali, canusciutu macari comu canali è banda di frequenza, hè un canali di trasmissione di segnali di dati cù signali wireless (onda elettromagnetica) cum'è u traspurtadore di trasmissione.E rete wireless (routers, punti d'hotspot AP, carte wireless di l'urdinatore) ponu eseguisce nantu à parechji canali.In a gamma di a cobertura di u signale wireless di vari equipaghji di rete wireless deve pruvà à utilizà diversi canali per evità l'interferenza trà i signali.



  • Previous: << -> Torna à u Blog <- Next: >>
  • web聊天