U transceiver di fibra ottica hè un dispositivu di cunversione fotoelettrica flessibile è efficace chì ghjoca un rolu impurtante in a LAN ibrida fotoelettrica multi-protocolu. Avà, per rilevà è eliminà megliu i guasti di ligame, alcuni transceiver di fibra ottica anu funzioni d'allarme di failover di ligame (LFP) è di guasto remoto (FEF).
Prima di presentà per a prima volta e funzioni d'allarme di failover di ligame (LFP) è di guasto remoto (FEF) di i transceiver in fibra, hè necessariu capisce u rolu di i transceiver in fibra in a LAN.
U transceiver di fibra ottica hà sia porti elettrichi sia porti ottici, chì sò cumunemente usati per cunnette u portu otticuinterruttoreè u portu elettricuinterruttore, per realizà a cunversione fotoelettrica trà i dui dispusitivi. I dettagli sò i seguenti:
Benintesa, a funzione principale di u ricetrasmettitore di fibra ottica hè di realizà a cunversione fotoelettrica, chì hè un ponte trà dui dispositivi chì ùn ponu micca cumunicà direttamente, ma a so funzione hè assai più cà què.
Quandu u ricetrasmettitore in fibra hè adupratu in coppie, i cavi aduprati includenu almenu dui cavi in fibra ottica è dui cavi (cum'è mostratu quì sottu). Hè a cumplessità di stu cablaggio chì porta à e funzioni d'allarme di failover di ligame (LFP) è di guasto distale (FEF) di u ricetrasmettitore in fibra.
U failover di ligame (LFP) si riferisce à dui dispositivi di cumunicazione cunnessi (ricevitore,interruttore, router, ecc.), un difettu di ligame (prossimale), u difettu di ligame pò esse trasmessu à un altru equipaggiu (remotu) per esempiu, dui transceiver in fibra A è B, un difettu di ligame di u portu di transceiver, u difettu di u portu di transceiver à u portu di luce, ferma i dati di u portu; u transceiver B ùn pò micca riceve dati A, allora cunnosce un difettu di ligame A, u terminale B fermerà u portu di luce è i dati di u portu. A funzione d'allarme di failover di ligame (LFP) permette à l'amministratori di rete di cunnosce è trattà rapidamente i difetti di rete è di riduce e perdite causate da i difetti di rete.
U guastu remoto (FEF) si riferisce à u ricetrasmettitore in fibra ottica B quandu u portu otticu di u ricetrasmettitore A smette di mandà dati à u portu otticu di u ricetrasmettitore B. Se l'altru cavu funziona currettamente, u portu otticu di u ricetrasmettitore B cuntinueghja à mandà dati à u portu otticu di u ricetrasmettitore A, causendu un guastu di a rete. A funzione d'allarme di guastu distale (FEF) riflette stu prublema.
Quì sopra hè a spiegazione di e funzioni LFP è FEF di u transceiver purtata da Shenzhen HDV Phoelectronic Technology Co., LTD. I nostri equipaghji di rete cunnessi anu a serie ONU,OLTserie, serie di moduli ottici, benvenuti à più cunsultazione.






