• sales@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Chì sò i metudi di cunnessione di fibra

    Tempu di post: 24-mar-2020

    A fibra ottica hè un elementu indispensabile in l'età di a rete d'oghje, ma capite veramente a fibra ottica?Chì sò i metudi di cunnessione di fibra?Chì ghjè a diffarenza trà u cable otticu è a fibra ottica?Hè pussibule chì a fibra rimpiazzà completamente i cavi di cobre da l'esternu

    Chì sò i metudi di cunnessione di fibra?

    1. Cunnessione attiva:

    A cunnessione attiva hè un metudu di cunnette un situ à un situ o un situ à un cable di fibra ottica utilizendu diversi dispositi di cunnessione di fibra ottica (plugs and sockets).Stu metudu hè flexibule, simplice, convenientu è affidabile, è hè spessu usatu in u cablaggio di a rete di l'informatica in l'edificazioni.A so attenuazione tipica hè 1dB / connector.

    2. Cunnessione d'urgenza (cunnisciutu ancu com'è) fusione à friddu:

    A cunnessione d'emergenza usa principalmente metudi meccanichi è chimichi per riparà è unisce duie fibre ottiche.A caratteristica principale di stu metudu hè chì a cunnessione hè rapida è affidabile, è l'attenuazione tipica di a cunnessione hè 0.1-0.3dB / puntu.

    Puderanu esse inseriti in connettori è ingaghjati in sockets di fibra ottica.U connettore cunsuma 10% à 20% di a luce, ma facilita a ricunfigurazione di u sistema. Tuttavia, u puntu di cunnessione serà inestabile per un bellu pezzu è l'attenuazione aumenterà assai, perchè pò esse usatu solu per emergenza in emergenza. pocu tempu.

    Pò esse unitu meccanicamente.Per fà questu, mette in un tubu una estremità di dui fibri tagliati cù cura è chjappà inseme.A fibra pò esse aghjustata attraversu a junction per maximizà u signale.U ligame meccanicu richiede circa 5 minuti per u persunale furmatu per compie, è a perdita di luce hè di circa 10%.

    3. Cunnessione permanente di fibre (cunnisciutu ancu com'è hot melt):

    Stu tipu di cunnessione usa una scarica elettrica per fuse è cunnette i punti di cunnessione di a fibra.Adupratu generalmente per a cunnessione à longa distanza, a cunnessione fissa permanente o semi-permanente.A so caratteristica principale hè chì l'attenuazione di a cunnessione hè u più bassu trà tutti i metudi di cunnessione, cù un valore tipicu di 0.01-0.03dB / puntu.

    In ogni casu, quandu a cunnessione, l'equipaggiu speciale (machine di saldatura) è l'operazioni prufessiunali sò necessarii, è u puntu di cunnessione deve esse prutettu da un containeru speciale.I dui fibri ponu esse fusi inseme per furmà una cunnessione solida.

    A fibra furmata da u metudu di fusione hè quasi uguale à una sola fibra, ma ci hè un pocu attenuazione.Per tutti i trè metudi di cunnessione, ci hè riflessione à a junction, è l'energia riflessa interagisce cù u signale.

    Hè necessariu di capiscenu a perdita di a fibra ottica per pudè usà megliu a fibra ottica.A funzione principale di u tester di perdita di fibra CertiFiber Pro Optical Loss Test di Fluke hè di pruvà a causa di perdita è fallimentu di a fibra.

    U tester di perdita di fibra CertiFiber Pro Optical Loss Test di Fluke pò:

    1. Test automaticu di trè seconde - (quattru volte più veloce di i tester tradiziunali) include: misurazione di perdita otticu nantu à duie fibre di duie lunghezze d'onda, misurazione di distanza è calculu di bilanciu di perdita otticu.

    2. Fornite analisi automatica di passaghju / fallimentu basatu annantu à i standard di l'industria o i limiti di teste persunalizati

    3. Identificà e prucedure di teste incorrecte chì causanu risultati di "perdita negativa".

    4.Onboard (USB) a camera d'ispezione registra l'imaghjini di l'estremità di a fibra

    5. Adattatori intercambiabili di misuratore di putenza dispunibuli per tutti i tipi di connettori tipici (SC, ST, LC, è FC) per un metudu precisu di riferimentu à un jumper unicu.

    6.Built-in video difetti locator per diagnostics basi è ditezzione polarità

    7. A capacità di misurazione di lunghezza d'onda doppia nantu à una sola fibra permette à u tester per esse usatu in applicazioni chì necessitanu solu un ligame di fibra.

    Nisun equipamentu supplementu o prucessu hè necessariu per cunfurmà cù i requisiti di flussu di l'anellu TIA-526-14-B è IEC 61280-4-1.

    01

    Chì ghjè a diffarenza trà u cable otticu è a fibra ottica

    U cable otticu hè cumpostu di un certu numaru di fibre ottiche.U core esterno hè cupartu cù una guaina è una capa protettiva per a cumunicazione è a trasmissione d'informazioni di grande capacità à longa distanza.

    A fibra ottica hè un strumentu di trasmissione, cum'è un filu di plastica fina.A fibra ottica assai fina serà incapsulata in una manica di plastica per a trasmissione d'infurmazioni à longa distanza.Allora u cable di fibra ottica cuntene fibra ottica.

    Infine, parlemu di un cable.Un cable hè cumpostu da un core di filu conduttivu, una strata d'insulazione è una strata di prutezzione di sigillatura.Hè fattu di un materiale metallicu (principalmente ramu, aluminiu) cum'è cunduttore, è hè adupratu per trasmette u putere o l'infurmazioni.I fili sò torciati.I cables sò soprattuttu utilizati in hubs di trasportu, substazioni, etc. In fattu, i fili è i cables ùn anu micca cunfini stretti.In generale, chjamemu fili cù diametri chjuchi è menu cellule cum'è fili, è cables cù diametri grossi è parechje cellule.

    Hè pussibule chì e fibre ottiche rimpiazzà cumplettamente i cavi di cobre da l'esternu?

    In a maiò parte di i centri di dati, a fibra hà duminatu u mercatu per via di esigenze di larghezza di banda alta.Inoltre, i cavi di fibra ottica ùn sò micca sottumessi à l'interferenza elettromagnetica, è i so esigenze di l'ambiente di installazione ùn sò micca cumplicati cum'è i cavi di cobre.Dunque, a fibra ottica hè più faciule d'installà.

    In ogni casu, deve esse nutatu chì, ancu s'è a distanza di prezzu trà e fibre ottiche è i cavi di cobre hè ristretta, u prezzu generale di i cavi ottici hè più altu ch'è i cavi di cobre.Dunque, a fibra hè largamente usata in ambienti chì necessitanu una larghezza di banda più altu, cum'è i centri di dati.

    Per d 'altra banda, i cables di cobre sò menu caru.A fibra ottica hè un tipu speciale di fibra di vetru chì hè più fragile cà i cavi di cobre.Dunque, u costu di mantenimentu di u ghjornu di u cable di cobre hè assai più bassu di quellu di a fibra ottica.Fornisce ancu una compatibilità inversa cù i vechji dispositi Ethernet legacy 10 / 100Mbps.

    Per quessa, i cavi di cobre sò sempre usati in a trasmissione di voce è in l'applicazioni di rete interna.Inoltre, i cablaggi horizontali, Power over Ethernet (POE), o l'applicazioni di l'Internet di e cose guidanu l'usu di cavi di cobre.Dunque, i cavi di fibra ottica ùn rimpiazzaranu micca i cavi di cobre.

    02

    Circa a piccula cunniscenza di a fibra ottica, aghju da spinghje quì per tutti oghje.I cavi di fibra ottica è i cavi di cobre ponu veramente furnisce servizii di cunnessione Internet per case è imprese.In fatti, e suluzioni di fibra ottica è di ramu coesisteranu in u futuru prevedibile, è ogni suluzione serà aduprata induve hè più sensu.



    web聊天