• sales@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Tendenza di sviluppu di a tecnulugia di cumunicazione in fibra ottica

    Tempu di Postu: 07-Jan-2020

    A cumunicazione in fibra ottica, cum'è unu di i pilastri principali di a cumunicazione muderna, ghjoca un rolu impurtante in e rete di telecomunicazione muderne.

    A tendenza di sviluppu di a cumunicazione in fibra ottica pò esse attesa da i seguenti aspetti.

    1.In ordine per rializà cresce capacità infurmazione è trasmissioni longa-distance, fibre unicu-mode cù bassu perdita è bassu dispersion deve esse usatu.A prisente, G.652 fibre otticu unicu-mode cunvinziunali hè largamente usata in linii di cable otticu reta di cumunicazione.Ancu s'è sta fibra hà una perdita minima di 1,55 μm, hà un grande valore di dispersione di circa 18 ps / (nm.km).Si dice chì quandu a fibra monomodale convenzionale hè aduprata à una lunghezza d'onda di 1,55 μm, u rendiment di trasmissione ùn hè micca ideale.

    Se a lunghezza d'onda di dispersione zero hè spostata da 1,31 μm à 1,55 μm, hè chjamata fibra dispersion-shifted (DSF), ma quandu questu amplificatore di fibra è erbium-doped fibre (EDFA) hè utilizatu in un sistema di multiplexing di divisione di lunghezza d'onda (WDM) , Serà A causa di a non-linearità di a fibra, a mistura di quattru onde si trova, chì impedisce l'usu normale di WDM, chì significa chì a dispersione di fibra zero ùn hè micca bona per WDM.

    Per esse a tecnulugia di cumunicazione di fibre ottiche per esse appiicata cù successu à u sistema WDM, a dispersione di fibra deve esse ridutta, ma ùn hè micca permessa di esse zero.Dunque, a nova fibra monomodale cuncepita hè chjamata fibra di dispersione non-zero (NZDF), chì varieghja da 1.54 ~ U valore di dispersione in a gamma 1.56μm pò esse mantinutu à 1.0 ~ 4.0ps / (nm.km), chì evita. l'area di dispersione zero, ma mantene un valore di dispersione chjucu.

    Parechji esempi sò stati rappurtati publicamente utilizendu u sistema di trasmissione EDFA / WDM di NZDF.

    I dispusitivi 2.Photonic utilizati in sistemi di cumunicazione di fibra otticu anu ancu sviluppatu significativamente in l'ultimi anni.Per risponde à i bisogni di i sistemi WDM, in l'ultimi anni sò stati sviluppati dispositivi di sorgente luminosa multi-lunghezza d'onda (MLS).Organizza principalmente più tubi laser in un array è face un cumpunente otticu integratu hibridu cù un accoppiatore stella.

    Per l'estremità ricevente di u sistema di cumunicazione in fibra ottica, u so fotodetettore è u preamplificatore sò principalmente sviluppati in a direzzione di a risposta d'alta veloce o di banda larga.I fotodiodi PIN ponu sempre risponde à i requisiti dopu a migliione.Per i fotodetettori di banda larga utilizati in a banda di 1,55 μm di lunghezza d'onda longa, un tubu di fotodetezzione di metalli semiconductor-metallu (MSM) hè statu sviluppatu in l'ultimi anni.Fotodetettore distribuito di onde viaggianti.Sicondu i rapporti, stu MSM pò detectà 78dB di larghezza di banda di frequenza 3dB per onde di luce 1.55μm.

    U preamplificatore di u FET hè prubabilmente rimpiazzatu da un transistor di alta mobilità elettronica (HEMT).Hè infurmatu chì u ricevitore optoelettronicu 1.55μm chì utilizeghja u detector MSM è u prucessu di integrazione optoelettronica preamplificata HEMT (OEIC) hà una banda di frequenza di 38GHz è hè prevista per ghjunghje à 60GHz.

    3. U sistema PDH di trasmissione puntu à puntu in u sistema di cumunicazione di fibre ottiche ùn hà micca pussutu adattà à u sviluppu di e rete di telecomunicazioni muderni.Dunque, u sviluppu di a cumunicazione in fibra ottica versu a rete hè diventata una tendenza inevitabbile.

    SDH hè una nova custituzione di rete di trasmissione cù e caratteristiche basi di a rete.Hè una reta d'infurmazione cumpleta chì integra funzioni di multiplexing, trasmissione di linea è commutazione è hà una forte capacità di gestione di a rete.Attualmente hè largamente utilizatu.

     



    web聊天