• sales@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Cumu distingue se un modulu di fibra ottica hè monomode o multi-mode?

    Tempu di Postu: 27-Jan-2021

    Cum'è una parte impurtante di a trasmissione di a rete ottica, u modulu di fibre ottiche funziona cum'è cunversione fotoelettrica, perchè i signali ponu esse trasmessi in fibre ottiche.Allora, sapete cumu si distingue se unU modulu di fibra ottica hè monomodeo multi-mode?Eccu uni pochi di manere di distingue trà moduli di fibra multi-mode è moduli di fibra unimode.

    Prima, pudemu guardà i paràmetri di lunghezza d'onda di u modulu di fibra ottica.In generale, a lunghezza d'onda di u modulu di fibra ottica hè 850nm, è u modulu di fibra ottica hè un modulu di fibra ottica multimode.A lunghezza d'onda di u modulu di fibra otticu unicu-mode hè in generale 1310nm, 1330nm, 1490nm, 1550nm, etc. Inoltre, u modulu di luce di culore CWDM è u modulu di luce di culore DWDM sò tramindui moduli di fibra monomodale.

    Siconda, pudemu guardà a distanza di trasmissione di i moduli di fibra ottica.A distanza di trasmissione di i moduli di fibra ottica multimode hè generalmente menu di 2 km, chì deve esse usatu cù ponti di fibra multimode.A distanza di trasmissione di un modulu di fibra ottica monomodu hè generalmente più di 2 km, un modulu di fibra ottica Gigabit monomode pò trasmette finu à 160km, è un modulu di fibra ottica monomode 10-Gigabit pò trasmette finu à 100km.

    Terzu, pudemu vede i tipi di cumpunenti ottichi di u modulu di fibra ottica.U dispusitivu di emissione di luce di u modulu di fibra ottica multimode hè VCSEL, è u dispusitivu di emissione di luce di u modulu di fibra ottica di u modu unicu hè DFB, EML, FP, etc.

    Quartu, pudemu ghjudicà unicu o multi-mode da u culore di l'anellu di pull di u modulu di fibra ottica.U culore di l'anellu di pull di u modulu di fibra ottica multimode cù una velocità di trasmissione di menu di 40G (escludendu 40G) hè generalmente neru, 40G è sopra (inclusi 40G) U culore di l'anellu di pull di u modulu di fibra ottica multimode hè beige.L'anellu di pull di u modulu di fibra monomode cù una lunghezza d'onda di 1310nm hè blu.Inoltre, ci sò altri culori di pull ring.Sò tutti moduli di fibra monomodale.

    Cunniscendu u tipu di fibra (mode unicu /multi-mode) di u modulu di fibra ottica ci aiuta à sceglie u jumper di fibra currispundente currettamente.

     



    web聊天