• sales@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Capisce rapidamente u Principiu di a Tecnulugia di Accessu EPON

    Tempu di post: 24-dic-2020

    A reta EPON usa u metudu FTTB per furmà una reta, è e so unità di rete basi sòOLTè l'ONU.L'OLT furnisce abbundanti porti PON per l'equipaggiu di l'uffiziu cintrali per cunnette à l'equipaggiu ONU; ONU hè l'equipaggiu d'utilizatore per furnisce interfacce di dati è voce currispondenti per realizà l'accessu à u serviziu di l'utilizatori. differente utilizatori è differente servizii di trasmette in modu trasparente à u servitore di accessu à u serviziu currispundenti, è mandà i tags VLAN currispundenti à a reta di portatore IP per a trasmissione.

    1.Introduction à EPON Network

    EPON (Ethernet Passive Optical Network) hè una tecnulugia emergente di rete d'accessu à fibre ottiche, chì adopta una struttura puntu à multipuntu, modalità di trasmissione passiva di fibra ottica, basata nantu à a piattaforma Ethernet d'alta velocità è a divisione di tempu TDM MAC (MediaAccessControl) modalità di cuntrollu di accessu à i media. , Furnisce a tecnulugia d'accessu di banda larga per una varietà di servizii integrati. U chjamatu "passivu" significa chì l'ODN ùn cuntene micca i dispositi elettronichi attivi è l'alimentarii d'energia, è hè cumpletamente cumpostu di dispusitivi passivi cum'è splitters otticu (Splitter).Aduprà a tecnulugia PON à u livellu fisicu, u protocolu Ethernet à u livellu di ligame, è usa a topologia PON per ottene l'accessu Ethernet.Per quessa, combina i vantaghji di a tecnulugia PON è a tecnulugia Ethernet: low cost, high bandwidth, forte scalabilità, riurganizazione di serviziu flessibile è veloce, cumpatibilità cù Ethernet esistenti, gestione conveniente, etc.

    EPON pò realizà l'integrazione di voce, dati, video è servizii mobili.U sistema EPON hè principalmente cumpostu diOLT(terminale di linea ottica), ONU (unità di rete ottica), ONT (terminale di rete otticu) è ODN (rete di distribuzione ottica), Hè à u livellu di a rete d'accessu di a reta è hè principarmenti adattatu per l'accessu di fibra ottica per i servizii di banda larga.

    L'equipaggiu di rete attiva include l'equipaggiu di rack di l'uffiziu centrale (OLT) è l'unità di rete ottica (ONU).L'unità di rete ottica (ONU) furnisce à l'utilizatori una interfaccia trà e rete di dati, video è telefoniche è u PON.U rolu iniziale diONUhè di riceve u signale otticu è poi cunvertisce in u furmatu dumandatu da l'utilizatori (Ethernet, broadcast IP, telefonu, T1/E1, etc.).L'equipaggiu OLT hè cunnessu à a rete di core IP attraversu a fibra ottica.L'intruduzioni di a rete d'accessu otticu hà una zona di copertura di finu à 20 km, chì assicura chì l'OLT pò esse aghjurnatu à u nodu di cunvergenza metropolitana tradiziunale da a fase iniziale di a custruzzione di a rete d'accessu otticu, simplificendu cusì a struttura di a rete di a rete d'accessu. strata di cunvergenza è salvà u numeru di uffici finali.Inoltre, e caratteristiche di a grande capacità di a rete d'accessu otticu, l'alta larghezza di banda d'accessu, l'alta affidabilità è e capacità di supportu di livellu QoS multi-serviziu anu ancu fattu l'evoluzione di a rete d'accessu versu una piattaforma di portatore unificata, integrata è efficiente una realtà.

    2.Principi basi di EPON Network

    U sistema EPON usa a tecnulugia WDM per ottene una trasmissione bidirezionale di una sola fibra, utilizendu lunghezze d'onda 1310nm upstream è downstream 1490nm per trasmette dati è voce, è i servizii CATV utilizanu una lunghezza d'onda 1550nm per trasportà. cunnessione, è hà funzioni di surviglianza, gestione è mantenimentu in tempu reale.L'ONU hè posta da u latu di l'utilizatori, è l'OLT è l'ONU sò cunnessi in una manera 1:16/1:32 per mezu di una rete di distribuzione ottica passiva.

    Per separà i signali da parechji utilizatori nantu à a listessa fibra, i seguenti dui tecniche di multiplexing ponu esse aduprati.

    1) U flussu di dati downstream adopta a tecnulugia di trasmissione.

    In EPON, u prucessu di trasmissione di dati downstream da OLT à parechje ONU hè mandatu da a trasmissione di dati.I dati sò trasmessi in a valle da l'OLT à parechje ONU in forma di pacchetti di lunghezza variabile. Ogni pacchettu di informazioni hà unEPONen-tête de paquet, qui identifie de manière univoque si le paquet d'informations est envoyé à ONU-1, ONU-2 ou ONU-3.Pò esse ancu identificatu cum'è un pacchettu broadcast mandatu à tutte l'ONU o à un gruppu ONU specificu (pacchettu multicast).Quandu i dati arrivanu à l'ONU, l'ONU riceve è identifica i pacchetti d'informazioni mandati à ella per mezu di l'indirizzu matching, è scarta i pacchetti d'infurmazioni mandati à altre ONU.Un LLID unicu hè attribuitu dopu chì l'ONU hè registratu;l'OLT compara a lista di registrazione LLID quandu riceve dati, è quandu l'ONU riceve dati, riceve solu frames o frames broadcast chì currispondenu à u so propiu LLID.

    2) U flussu di dati upstream adopta a tecnulugia TDMA.

    L'OLT compara a lista di registrazione LLID prima di riceve dati;ogni ONU invia una trama di dati in u slot di tempu attribuitu uniformemente da l'equipaggiu di l'uffiziu centrale OLT;l'intervalle de temps alloué (grâce à la technologie de gamme) compense l'écart de distance entre chaque ONU et évite une collision entre chaque ONU.



    web聊天