• sales@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    U cuncettu di VLAN (Virtual LAN)

    Tempu di post: 29-oct-2022

     Tutti sapemu chì nantu à a listessa LAN, a cunnessione di u hub creà un duminiu di cunflittu.Mentri sottu u cambiamentu, u duminiu di cunflittu pò esse risoltu, ci sarà un duminiu di broadcast.Per risolve stu duminiu di broadcast, hè necessariu d'intruduce i routers per dividisce diverse LAN in diversi domini di broadcast per riduce l'interferenza di u duminiu di broadcast trà i dispositi.Pudemu prupone chì u switch hà ancu a funzione di stu router?Dopu u sviluppu, u cuncettu di VLAN hè prupostu.Cosa hè VLAN?
    "VLAN" significa "Rete Locale Virtuale".
    Una rete locale virtuale (VLAN) hè logicamente divisa in più domini di broadcast, è ogni duminiu di broadcast hè una VLAN.Cumu dividisce.
    A figura seguente mostra chì u switch hè divisu in LAN virtuali.A manca, per mezu di i paràmetri interni, stu switch divide un duminiu di trasmissione in trè domini di trasmissione, VLAN1, VLAN2 è VLAN3.Fisicamente, sti dispusitivi sò nantu à un switch, ma logicamente, sò stati divisi in trè switches, cusì ci saranu trè LAN (LAN virtuale) è trè domini di broadcast.

    U cuncettu di VLAN (Virtual LAN)
    A partizione passa in LAN virtuali
    A divisione VLAN di u cambiamentu indica chì VLAN 1, u numeru VLAN, generalmente travaglia in u gruppu di gestione, cusì i VLAN cumuni sò numerati da 2 à 3. Per automaticamente, tutti i VLAN appartenenu à VALN1.
    U sopra hè a spiegazione di u cuncettu di VLAN, o LAN virtuale, purtatu da Shenzhen Haidiwei Optoelectronics Technology Co., Ltd U Shenzhen HDV Phoelectron Technology Co., Ltd hè un fabricatore specializatu in i prudutti di l'equipaggiu di cumunicazione otticu.



    web聊天