• sales@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Differenza trà u modulu SFP unicu è u modulu SFP multi-mode

    Tempu di pubblicazione: 26-sep-2021

    Un modulu otticu hè custituitu da un cumpunente fotoelettronicu, un circuitu funziunale è una interfaccia ottica.Un cumpunente fotoelettronicu hè custituitu da trasmette è riceve pezzi.

    Per esse simplicemente, a funzione di u modulu otticu hè a cunversione fotoelettrica.L'estremità di l'invio converte i segnali elettrici in segnali ottici, è l'estremità di ricezione cunverte i segnali ottichi in segnali elettrici dopu a trasmissione attraversu fibre ottiche.

    U modu unicu hè rapprisintatu da SM, adattatu per a trasmissione di longa distanza, mentre chì multi-mode hè rapprisintatu da MM, adattatu per a trasmissione di distanza corta. A lunghezza d'onda di travagliu di un modulu otticu multi-mode hè 850nm, è quella di un modulu otticu unicu-mode. hè 1310 nm è 1550 nm.

    20IMG_7541-拷贝

    I moduli ottici unicu-mode sò usati per a trasmissione à longa distanza, cù a distanza di trasmissione chì righjunghji 150 à 200 km. I moduli ottici multi-mode sò usati per a trasmissione di distanza corta, cù a distanza di trasmissione finu à 5 km. trasmissioni long-distance, cù a distanza di trasmissioni ghjunghje sin'à 150 à 200km.Moduli ottici multi-mode sò usati per a trasmissioni di corta distanza, cù a distanza di trasmissione finu à 5km.

    A fonte di luce di u modulu otticu multi-mode hè un diodu o laser di emissione di luce, mentre chì a fonte di luce di u modulu otticu unicu hè LD o LED cù una linea spettrale stretta.

    I moduli ottici multi-mode sò principarmenti usati per a trasmissione à corta distanza, cum'è SR.Ci sò parechji nodi è connettori in stu tipu di rete.Dunque, i moduli ottici multi-mode ponu riduce i costi.

    I moduli ottici monomode sò principarmenti usati in linee cù tassi di trasmissione relativamente elevati, cum'è MAN (Metropoliitan area network)

    Inoltre, i dispositi multi-mode ponu operare in modu efficace solu nantu à fibri multi-mode, mentre chì i dispositi unicu-mode ponu operare in modu efficace sia in fibri monomode sia in fibri multi-mode.

    Un modulu otticu unicu-mode usa duie volte cumpunenti cum'è un modulu otticu multi-mode.Dunque, u costu generale di un modulu otticu unicu hè assai più altu ch'è quellu di un modulu otticu multi-mode.

    Un modulu otticu d'alta tarifa ùn pò micca esse usatu cum'è un modulu otticu bassu.Un modulu otticu d'alta tarifa pò esse usatu cum'è un modulu otticu di tariffu bassu.Ancu se certi moduli ottici sò cumpatibili cù altri moduli ottichi, altri sò incompatibili.

     

    U laser emessu da u modulu otticu unicu-mode pò tutti entre in a fibra ottica, ma in a fibra ottica hè a trasmissione multi-mode, a dispersione hè relativamente grande, a trasmissione à corta distanza hè ok.However, cum'è a putenza ottica di l'estremità ricevente. aumenta, a putenza otticu di l'estremità ricevente pò esse sovraccaricata.Dunque, hè cunsigliatu di utilizà fibre ottiche monomode invece di fibre ottiche multi-mode per i moduli ottichi monomode.

    I moduli ottici anu da esse usatu in modu peer.Per esempiu, a velocità di trasmissione, a distanza di trasmissione, u modu di trasmissione è a lunghezza d'onda di travagliu di i moduli ottici à l'estremità di l'invio è di a ricezione deve esse listessi.I specificazioni di l'interfaccia di moduli ottici cù distanze di trasmissione diverse varienu assai, è i moduli ottici cù distanzi di trasmissioni longu anu prezzi elevati. L'interconnessione pò esse realizatu cumminendu l'attenuazione otticu adattata secondu a situazione attuale di a rete.

    Quandu u putere otticu di l'inviu di u peer end hè più grande di u limitu superiore di u putere otticu di riceve di u modulu otticu lucale, avete bisognu di cunnette un otticu attenuate u signalu otticu nantu à u ligame, è dopu cunnette u modulu otticu lucale. modulu otticu Per l'applicazioni à corta distanza, aduprate l'attenuazione ottica, in particulare per l'applicazioni auto-loop, per evità di brusgià u modulu otticu.

     



    web聊天