Per a cumunicazione ottica, a prova di a putenza ottica hè un passu essenziale in a custruzzione di l'ambiente otticu. U livellu di putenza ottica affetta e prestazioni di u dispusitivu ricevente. Una putenza luminosa troppu bassa renderà u dispusitivu impussibile d'identificà, è una putenza luminosa troppu alta danneggerà u dispusitivu stessu. Dunque, duvemu fà attenzione à a rilevazione di a putenza ottica.
Per rilevà a putenza ottica, ci vole à aduprà u misuratore di putenza ottica. Prima di rilevà a putenza ottica di u dispusitivu da testà, ci vole prima à assicurà chì u misuratore di putenza ottica sia nurmale. Sè u valore di visualizazione di u misuratore di putenza ottica hè sbagliatu, ci vole à calibrallu è lascià chì u misuratore di putenza ottica indichi u valore currettu. Per questa ragione, ci vole ancu una fonte di luce standard.
Quì sottu sò presentati i passi di a calibrazione di u misuratore di putenza ottica:
Cuminciamu per chiarificà l'idea logica. L'obiettivu finale hè di ottene una fonte di luce standard, sapemu u valore di putenza ottica di a fonte di luce standard, è dopu cunnette a luce à u misuratore di putenza ottica, aghjustà u valore di visualizazione di u misuratore di putenza ottica, in modu chì sia uguale à u valore attuale di putenza ottica chì sapemu. Ebbè, allora u scopu hè di avè bisognu di una fonte di luce chì cunnosce u veru valore di putenza ottica.
Adupremu a fonte di luce standard di i dispusitivi HP, è dopu adupremu u misuratore di putenza ottica standard in l'apparechju (benintesa, ci ponu esse lettori in questu mumentu, se u vostru dispusitivu ùn hè micca permessu? Prima di tuttu, duvete sbulicà u gradu di currispundenza chì rapprisenta u valore specificu hè u cunsensu umanu di a cumunità internaziunale, questu hè un standard, è dopu pensate chì aghju adupratu u dispusitivu ùn hè micca permessu chì pigliate uni pochi di fonti di luce di dispusitivu per pruvà, se avete trovu u più precisu u dispusitivu hè solu l'omu adupratu per fà standard, questu ùn hà significatu, per piacè ùn perforate micca), per leghje u valore di putenza di a luce, pò ottene un valore di putenza di luce reale di a fonte di luce.
Eccu i passi specifichi di l'operazione.
1. Installate una fonte di luce standard
Dopu l'avvio per ghjunghje à l'interfaccia seguente.
Appughjà u buttone "1" (selezziunate Impostazioni) per entre in l'interfaccia seguente.

U buttone "1" in a figura sopra currisponde à a lunghezza d'onda cintrali di a fonte luminosa, cù duie scelte: 1310nm è 1550nm;
U buttone "2" currispundente à u tempu deve esse vale a frequenza di a luce;
U buttone "3" currisponde à l'unità, pudete sceglie dBm o W duie unità;
U buttone "4" currisponde à una lunghezza d'onda, è u valore di a lunghezza d'onda pò esse cambiatu inserendu un numeru, chì hè a lunghezza d'onda cintrale ricevuta da u dispusitivu.
Cliccate nant'à u buttone "instr" per vultà à l'interfaccia di u Power Meter, chì hè a prima imagine. Cliccate nant'à u buttone "Source On / off" per apre l'output di a fonte luminosa. A luce di output di u dispusitivu hè cunnessa à a pusizione di ricezione di u dispusitivu, cum'è mostratu in a figura sottu, è u valore di putenza ottica di a fonte luminosa standard attuale hè -7.799 dBm.

2. Ajustà u misuratore di putenza ottica
Trasferite a luce di output à u nostru misuratore di putenza ottica, cum'è mostratu in a figura sottu.

Pigliate u mo misuratore di putenza ottica cum'è esempiu, selezziunate prima a lunghezza d'onda currispundente. Siccomu a fonte luminosa hè 1310 nm, selezziunate 1310 quì, appughjate "λ", "UNIT" è "REF", è "REF" per aghjustà l'ampiezza in su è in giù à -7,79 dBm attaccamentu; cliccate uinterruttorechjave in l'angulu superiore sinistro di u misuratore di putenza per sorte da a modalità di debugging.
Per questu, a nostra regulazione di u misuratore di putenza luminosa hè cumpletata, vale à dì a Shenzhen HDV photoelectric technology co., LTD., vi furnisce a cunniscenza di calibrazione di u misuratore di putenza luminosa. Grazie per avè guardatu, nantu à i nostri prudutti è equipaggiamenti di rete cunnessi, chì coprenu uONUserie,OLTserie, transceiver, modulu SFP, modulu SFF, ecc., benvenuti à tutti per capisce, ci addiemu a prossima volta




