• sales@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Un articulu per capiscenu: u prucessu di prova di circuitu più cumpletu

    Tempu di post: Feb-19-2020

    Quandu una scheda di circuitu hè saldata, ùn hè di solitu micca furnisce direttamente energia à u circuitu quandu verificate se u circuitu pò travaglià normalmente.Invece, seguitate i passi sottu per assicurà chì ùn ci hè micca un prublema in ogni passu è poi u putere nantu ùn hè micca troppu tardi.

    Se a cunnessione hè curretta

    Hè assai impurtante per verificà u schema schematicu.U primu cuntrollu si cuncentra nantu à se l'alimentazione di u chip è i nodi di a rete sò etichettati currettamente.À u listessu tempu, fate attenzione à se i nodi di a rete si superponu.Un altru puntu impurtante hè l'imballu di l'uriginale, u tipu di u pacchettu, è l'ordine di pin di u pacchettu (ricurdate: u pacchettu ùn pò micca aduprà a vista superiore, soprattuttu per i pacchetti non-pin).Verificate chì u filatu hè currettu, cumpresi miswire, menu fili, è più fili.

    Ci sò generalmente duie manere di verificà a linea:

    1. Verificate i circuiti installati secondu u schema di circuitu, è verificate i circuiti installati unu per unu secondu u filamentu di u circuitu.

    2. Sicondu u circuitu attuale è u schema schematicu, verificate a linea cù u cumpunente cum'è u centru.Verificate u cablaggio di ogni pin di cumpunenti una volta è verificate se ogni locu esiste nantu à u schema di circuitu.Per prevene errori, i fili chì sò stati verificati sò generalmente marcati nantu à u schema di circuitu.Hè megliu aduprà un punter multimeter ohm block buzzer test per misurà direttamente i pins di cumpunenti, cusì chì u cattivu cablaggio pò esse truvatu à u stessu tempu.

    Sia chì l'alimentazione hè in cortocircuit

    Ùn accende micca prima di debugging, utilizate un multimetru per misurà l'impedenza di input di l'alimentazione.Questu hè un passu necessariu!Se l'alimentazione hè cortu-circuitata, pruvucarà l'alimentazione à brusgià o cunsequenze più gravi.Quandu si tratta di a seccione di putenza, una resistenza di 0 ohm pò esse usata cum'è un metudu di debugging.Ùn salda micca a resistenza prima di accende.Verificate chì a tensione di l'alimentazione hè normale prima di saldà a resistenza à u PCB per alimentà l'unità daretu, per ùn avè micca brusgiatu u chip di l'unità daretu perchè a tensione di l'alimentazione hè anormale.Aghjunghjite circuiti di prutezzione à u disignu di u circuitu, cum'è l'usu di fusibili di ricuperazione è altri cumpunenti.

    Installazione di cumpunenti

    Principalmente verificate s'ellu i cumpunenti polari, cum'è diodi emettitori di luce, condensatori elettrolitici, diodi rectificatori, etc., è i pin di u triode sò currispondenti.Per u triode, l'ordine di pin di diversi fabricatori cù a listessa funzione hè ancu diversu, hè megliu pruvà cù un multimetru.

    Testa aperta è corta prima per assicurà chì ùn ci sarà micca cortu circuitu dopu l'accensione.Se i punti di teste sò stabiliti, pudete fà più cù menu.L'usu di resistori di 0 ohm hè qualchì volta benefica per a prova di circuitu d'alta velocità.A prova di accensione pò esse cumminciata solu dopu à e teste di hardware di sopra prima chì l'accensione hè cumpletata.

    Rilevazione di putenza

    1. Power on per osservà:

    Ùn affruntate micca à misurà l'indicatori elettrici dopu l'accensione, ma osservate s'ellu ci sò fenomeni anormali in u circuitu, cum'è s'ellu ci hè fumu, odore anormale, toccu u pacchettu esternu di u circuitu integratu, s'ellu hè caldu, etc. ci hè un fenomenu anormale, spegne immediatamente u putere, è poi accende dopu à risolve i prublemi.

    2. Debugging staticu:

    U debugging staticu si riferisce in generale à u test DC realizatu senza u signale di input o solu un signalu di livellu fissu.U multimetru pò esse usatu per misurà u putenziale di ogni puntu in u circuitu.Da paragunà cù a stima teorica, u principiu circuit Analyse è ghjudicà s'ellu u statu di travagliu DC di u circuitu hè nurmali, è scopre à tempu chì i cumpunenti in u circuitu sò guastatu o in u statu di travagliu criticu.Per rimpiazzà u dispusitivu o aghjustendu i paràmetri di u circuitu, u statu di travagliu DC di u circuitu risponde à i requisiti di cuncepimentu.

    3. Debugging dinamica:

    U debugging dinamicu hè realizatu nantu à a basa di debugging staticu.I segnali appropritati sò aghjuntu à l'estremità d'ingressu di u circuitu, è i segnali di output di ogni puntu di prova sò rilevati in sequenza secondu u flussu di i segnali.Se si trovanu fenomeni anormali, i ragiuni anu da esse analizati è i difetti anu da esse eliminati., E poi debug finu à chì risponde à i requisiti.

    Durante a prova, ùn pudete micca sentu da sè stessu.Avete sempre osservatu cù l'aiutu di un strumentu.Quandu si usa un oscilloscopiu, hè megliu stabilisce u modu di input di signale di l'oscilloscope à u bloccu "DC".Per mezu di u metudu di accoppiamentu DC, pudete osservà i cumpunenti AC è DC di u signale misuratu à u stessu tempu.Dopu à u debugging, verificate infine s'ellu i diversi indicatori di u bloccu di funzione è a macchina sana (cum'è l'amplitude di u signale, a forma d'onda, a relazione di fase, u guadagnu, l'impedenza d'ingressu è l'impedenza di output, etc.) risponde à i bisogni di u disignu.In casu di necessariu, pruponi ancu i paràmetri di u circuitu Correzione raghjone.

    Altre attività in debugging di circuiti elettronichi

    1. Determina i punti di prova:

    Sicondu u principiu di funziunamentu di u sistema da aghjustà, i passi di cumissioni è i metudi di misurazione sò elaborati, i punti di prova sò determinati, e pusizioni sò marcate nantu à i disegni è i tavulini, è i formi di registrazione di dati di cumissioni sò fatti.

    2. Stallà un workbench di debugging:

    U bancu di travagliu hè furnutu cù i strumenti di debugging richiesti, è l'equipaggiu deve esse faciule d'operazione è faciule d'osservà.Nota speciale: Quandu facia è debugging, assicuratevi di organizà u bancu di travagliu pulito è in ordine.

    3. Selezziunà un strumentu di misurazione:

    Per u circuitu di hardware, u sistema di misurazione deve esse u strumentu di misurazione sceltu, è a precisione di l'instrumentu di misurazione deve esse megliu cà u sistema in prova;per u debugging di u software, un microcomputer è un dispositivu di sviluppu deve esse equipatu.

    4. Sequenza di debugging:

    A sequenza di debugging di u circuitu elettronicu hè generalmente realizatu secondu a direzzione di u flussu di u signale.U signale di output di u circuitu debuggatu prima hè utilizatu cum'è u signale di input di a tappa sussegwente per creà e cundizioni per l'ajustamentu finali.

    5. Cummissione generale:

    Per i circuiti digitali implementati cù i dispositi logici programabili, l'input, debugging, è u scaricamentu di i fugliali fonte di i dispositi logici programabili deve esse cumpletu, è i dispositi logici programabili è i circuiti analogichi deve esse cunnessi in un sistema per a debugging generale è a prova di risultati.

    Precauzioni in debugging circuit

    Sia u risultatu di debugging hè currettu hè assai affettatu da a correzione di a quantità di prova è a precisione di a prova.Per assicurà i risultati di a prova, hè necessariu di riduce l'errore di prova è migliurà a precisione di a prova.Per questu scopu, fate attenzione à i seguenti punti:

    1. Aduprà u terminal di terra di u strumentu testu currettamente.Aduprate u casu di terminazione in terra di l'instrumentu elettronicu per a prova.U terminal di terra deve esse cunnessu à l'estremità di terra di l'amplificatore.Altrimenti, l'interferenza introdutta da u casu di l'instrumentu ùn solu cambià u statu di travagliu di l'amplificatore, ma ancu causanu errori in i risultati di a prova..Sicondu stu principiu, quandu debugging u circuit bias emitter, s'ellu ci vole à pruvà Vce, i dui fini di u strumentu ùn deve esse direttamente culligatu à u cullettivu è u emitter, ma Vc è Ve deve esse misurata rispittivamenti à a terra, è tandu i dui Less.Se aduprate un multimetru seccu alimentatu da a batteria per a prova, i dui terminali di input di u metru sò flottanti, cusì pudete cunnette direttamente trà i punti di prova.

    2. L'impedenza di input di u strumentu utilizatu per misurà a tensione deve esse assai più grande di l'impedenza equivalente à u locu misuratu.Se l'impedenza di input di u strumentu di prova hè chjuca, pruvucarà un shunt durante a misurazione, chì pruvucarà un grande errore à u risultatu di a prova.

    3. A larghezza di banda di l'instrumentu di prova deve esse più grande chì a larghezza di banda di u circuitu sottu a prova.

    4. Selezziunà i punti di prova currettamente.Quandu u stessu strumentu di prova hè utilizatu per a misurazione, l'errore causatu da a resistenza interna di u strumentu serà assai diversu quandu i punti di misurazione sò diffirenti.

    5. U metudu di misurazione deve esse cunvene è fattibile.Quandu hè necessariu di misurà u currente di un circuitu, hè generalmente pussibule di misurà a tensione invece di u currente, perchè ùn hè micca necessariu di mudificà u circuitu quandu si misurà a tensione.Sè avete bisognu di sapè u valore attuale di un ramu, pudete ottene misurà a tensione à traversu a resistenza di u ramu è cunvertisce.

    6. Durante u prucessu di debugging, ùn solu deve esse attentamente osservatu è misurata, ma ancu esse bè à arregistramentu.U cuntenutu arregistratu include cundizioni sperimentali, fenomeni osservati, dati misurati, forme d'onda è relazioni di fasi.Solu paragunendu un gran numaru di registri sperimentali affidabili cù risultati teorichi, pudemu truvà prublemi in u disignu di circuiti è migliurà u pianu di cuncepimentu.

    Risolve i prublemi durante u debugging

    Per truvà a causa di u difettu cù cura, ùn sguassate micca a linea è reinstallà si u difettu ùn pò esse risoltu.Perchè s'ellu hè un prublema in principiu, ancu a reinstallazione ùn risolve micca u prublema.

    1. i metudi General di cuntrollà difetti

    Per un sistema cumplessu, ùn hè micca faciule per truvà accurati difetti in un gran numaru di cumpunenti è circuiti.U prucessu di diagnostichi di fallimentu generale hè basatu annantu à u fenomenu di fallimentu, attraversu teste ripetute, analisi è ghjudiziu, è à pocu à pocu truvà a culpa.

    2. Fenomeni di fallimentu è cause

    ● Fenominu di fallimentu cumuni: Ùn ci hè micca signale di input in u circuitu amplificatore, ma ci hè una forma d'onda di output.U circuitu di l'amplificatore hà un signalu d'ingressu ma senza forma d'onda di output, o a forma d'onda hè anormale.L'alimentazione regulata in serie ùn hà micca una uscita di tensione, o a tensione di uscita hè troppu alta per esse aghjustata,o u rendiment di regulazione di tensione di output hè deteriorata, è a tensione di output hè instabile.U circuitu oscillante ùn hè miccapruduce oscillazioni, a forma d'onda di u contatore hè instabile è cusì.

    ● U mutivu di u fallimentu: U pruduttu stereotipatu falla dopu un periodu di usu.Si pò esse cumpunenti guastatu, short-circuits è circuiti aperti, o cambiamenti in cundizioni.

    Metudu di cuntrollu di fallimentu

    1. Metudu di osservazione diretta:

    Verificate s'ellu a selezzione è l'usu di l'instrumentu hè currettu, se u livellu è a polarità di a tensione di alimentazione risponde à i requisiti;s'ellu i pins di u cumpunenti polari sò cunnessi currettamente, è s'ellu ci hè un errore di cunnessione, missing connection, o collision mutuale.Sia u filatu hè ragiunate;s'ellu u bordu stampatu hè short-circuited, s'ellu a resistenza è a capacità sò brusgiatu è cracked.Verificate s'ellu i cumpunenti sò caldi, fume, s'ellu u transformatore hà un odore di coke, s'ellu hè u filamentu di u tubu elettronicu è u tubu di l'oscilloscopiu, è s'ellu ci hè ignizione d'alta tensione.

    2. Aduprate un multimetru per verificà u puntu di funziunamentu staticu:

    U sistema di alimentazione di u circuitu elettronicu, u statu di travagliu DC di u triode semiconductor, u bloccu integratu (cumpresu l'elementu, i pins di u dispusitivu, a tensione di alimentazione), è u valore di resistenza in a linea pò esse misurata cù un multimetru.Quandu u valore misuratu difiere assai da u valore nurmale, u difettu pò esse truvatu dopu l'analisi.Per via, u puntu di funziunamentu staticu pò ancu esse determinatu cù u metudu di input oscilloscopiu "DC".U vantaghju di utilizà un oscilloscopiu hè chì a resistenza interna hè alta, è pò vede u statu di travagliu DC è a forma d'onda di u segnu à u puntu misuratu à u stessu tempu, è ancu i pussibuli signali d'interferenza è a tensione di rumore, chì hè più favurevule. per analizà u difettu.

    3.Metudu di seguimentu di u segnu:

    Per una varietà di circuiti più cumplicati, una certa amplitude è un signalu di frequenza appropritatu pò esse cunnessu à l'input (per esempiu, per un amplificatore multi-stage, un signal sinusoidale di f, 1000 HZ pò esse cunnessu à a so input).Da u stadiu di fronte à u palcuscenicu (o vice versa), osservate i cambiamenti di a forma d'onda è l'amplitude passu per passu.Se ogni passu hè anormale, a culpa hè à quellu livellu.

    4. Metudu di cuntrastu:

    Quandu ci hè un prublema in un circuitu, pudete paragunà i paràmetri di stu circuitu cù i stessi paràmetri nurmali (o teoricamente analizati corrente, tensione, forma d'onda, etc.) per sapè a situazione anormale in u circuitu, è dopu analizà è analizà. Determina u puntu di fallimentu.

    5. Metudu di rimpiazzamentu di parti:

    Calchì volta u difettu hè ammucciatu è ùn pò esse vistu à un sguardu.Sè vo avete un strumentu di u listessu mudellu cum'è u strumentu difettu à stu mumentu, vi ponu rimpiazzà i cumpunenti, cumpunenti, schede plug-in, etc. in u strumentu cù i parti currispundenti di u strumentu difettu à facilità a riduzzione Scopre difettu è truvà a fonte di u difettu.

    6. Metudu Bypass:

    Quandu ci hè una oscillazione parasita, pudete aduprà un condensatore cù una quantità approprita di passageri, selezziunate un puntu di cuntrollu adattatu, è cunnette temporaneamente u condensatore trà u puntu di cuntrollu è u puntu di terra di riferimentu.Se l'oscillazione sparisce, indica chì l'oscillazione hè generata vicinu à questu o u stadiu precedente In u circuitu.Altrimenti ghjustu daretu, move u puntu di cuntrollu per truvà lu.U condensatore di bypass deve esse apprupriatu è ùn deve esse troppu grande, finu à ch'ellu pò megliu eliminà i signali dannusu.

    7. Metudu di short circuit:

    Hè di piglià una parte di cortu circuitu di u circuitu per truvà u difettu.U metudu di cortu-circuit hè u più efficace per verificà i difetti di circuitu apertu.Tuttavia, deve esse nutatu chì l'alimentazione (circuit) ùn pò micca esse short-circuite.

    8. Disconnect mètudu:

    U metudu di circuitu apertu hè u più efficace per verificà i difetti di u cortu circuitu.U metudu di disconnection hè ancu un metudu di riduce gradualmente u puntu suspettatu di fallimentu.Per esempiu, perchè un fornimentu d'energia regulatu hè cunnessu à un circuitu cù un difettu è u currente di output hè troppu grande, pigliamu un metudu di disconnecting una branca di u circuitu per verificà u difettu.Se u currente torna à u normale dopu chì u ramu hè disconnected, u difettu si trova in questu ramu.



    web聊天