• Giga@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    A diffarenza trà EPON è GPON di terminal di cumunicazione

    Tempu di posta: 27-aug-2020

    Cum'è i dui membri principali di l'accessu à a rete otticu, EPON è GPON anu u so propiu meriti, cumpete cù l'altri, cumplementarii, è amparà da l'altri.I seguenti li paragunaranu in parechji aspetti.

    01

    Rate

    EPON furnisce un uplink fissu è downlink 1.25 Gbps, adopta codificazione di linea 8b / 10b, è a tarifa attuale hè 1Gbps.

    GPON supporta una varietà di livelli di tariffa, chì ponu supportà i tariffi asimmetrici uplink è downlink, 2.5Gbps o 1.25Gbps per downlink, è 1.25Gbps o 622Mbps per uplink.I tassi di uplink è downlink sò determinati secondu i bisogni attuali, è i moduli ottichi currispundenti sò scelti per aumentà u rapportu di tariffu-prezzu di i dispositi ottici.

    ratio di split

    U rapportu split hè quanti ONU (terminali d'utilizatori) sò purtati da un portu OLT (uffiziu cintrali).

    U standard EPON definisce un ratio split di 1:32.

    U standard GPON definisce i seguenti rapporti di split: 1: 32;1:64;1:128.

    In fatti, tecnicamente i sistemi EPON ponu ancu ottene rapporti di split più altu, cum'è 1: 64, 1: 128, è u protocolu di cuntrollu EPON pò sustene più ONU.U rapportu di split hè principarmenti limitatu da l'indice di prestazione di u modulu otticu, è un grande rapportu di split farà chì u costu di u modulu otticu aumenterà sustancialmente.

    GPON furnisce parechje opzioni, ma u vantaghju di u costu ùn hè micca evidenti.Distanza massima di trasmissione A distanza fisica massima chì u sistema GPON pò sustene.Quandu u rapportu di splitting otticu hè 1:16, deve sustene una distanza fisica massima di 20km;Quandu u rapportu di splitting otticu hè 1:32, deve sustene una distanza fisica massima di 10km.EPON hè u listessu cum'è questu, ma hè uguali in generale.

    Squalità di serviziu

    U protocolu Ethernet stessu ùn hà micca a capacità di gestisce QoS.Per quessa, per attivà EPON per serve l'utilizatori, hè prupostu un cuncettu di rete virtuale locale.VLAN prupone chì l'identificazione di priorità di i frames ricevuti pò esse mudificate per stabilisce a basa per QOS, ma perchè VLAN hè implementatu manualmente, chì hè estremamente caru.È GPON hà e so capacità di serviziu QoS eccellenti.

    02

    Comparazione di strati di ligame EPON è GPON

    Comparatu cù GPON, EPON hè più simplice è direttu.In a trasmissione pura Ethernet, i dui metudi di incapsulazione è u supportu ATM di GPON ùn anu micca un rolu maiò.

    In ogni casu, in i servizii di rete d'accessu, EPON hè adattatu solu per i servizii di trasmissione di dati, mentre chì GPON pò furnisce servizii trè in unu.

    EPON hè una soluzione all-Ethernet chì cumpleta cumplettamente cù e caratteristiche, prestazioni è prestazioni di u protokollu Ethernet, mentri GPON usa una rete ottica sincrona / tecnulugia di sistema digitale sincronu è un protocolu di framing generale per a trasmissione Ethernet.

    EPON è GPON anu i so vantaghji è svantaghji.In termini di indicatori di rendiment, GPON hè superiore à EPON, ma EPON hà vantaghji in tempu è costu.GPON s'avvicina.Aspittendu u futuru mercatu d'accessu à a banda larga, pò esse micca quellu chì rimpiazza l'altri, ma coexiste è si cumplementa l'un l'altru. Per i clienti cù alta larghezza di banda, multi-serviziu, QoS è esigenze di sicurezza, è a tecnulugia ATM cum'è a reta di backbone, GPON serà. più adattatu.Per i gruppi di clienti sensibili à i costi cù bassi QoS è esigenze di sicurezza, EPON hè diventatu u dominante.



    web聊天