• sales@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Quantu sapete di e spese di spedizione?

    Tempu di Postu: Mar-02-2022

    Dingtalk_20220328133552一.Freight forwarder spese miscellaneous chì i pruprietarii bisognu di sapè

    In più di u trasportu "puru", ci sò parechji incidenti, alcuni di i quali sò incaricati da u pruprietariu di a nave è unipochi di quale sò per u trasportu .Collected da u portu / terminal portu, è alcuni sò cullati da u speditore stessu.Inoltre, assai tariffi ùn sò micca chjaramente marcati .Accurate, assai flexible.Certi carichi seranu caricati à u destinatariu in più di u speditore.Stu pudia facirmenti pruducia dui A trappula: hè qualchi agenti di trasportu à cullà i tariffi di più sottu falsi pretensi, 2 hè agenti di trasportu à aghjustà trà consignatariu è speditore, trasferimentu Parte di u costu.

    In generale, u speditore cerca u spedizioniere, u speditore hè u cliente, u spedizioniere hà da pruvà à calà u costu per piacè à u speditore, dopu à carica menu, è à u portu di destinazione per incaricà i clienti (destinatari) più soldi, robba. Petru à pagà Paul, è viciversa.Questu hè per quessa chì u costu di a listessa merchenzie serà più bassu se truvamu un speditore nantu à a basa CIF.In FOB, u spedizioniere numinatu da u cliente, i incidenti RMB sò assai più alti.

    Sapendu sti fatti, ùn duvemu micca brama un affare tempurale pensendu chì u prezzu più bassu, u megliu.Ma deve esse impurtante prima di determinà a cumpusizioni di u prezzu, per evità qualchì spedizioniere male dopu à spedizioni di carichi arbitrarie o trasferiti à i clienti, affettendu à noi cù l'affettu è a cooperazione di i clienti.

    Prima di tuttu, averemu una certa cunniscenza di a cumpusizioni di u trasportu è di e spese incidentali, amparà à distingue l'articuli di carica di "règuli" è i carichi disordine.

    Incidenti cumuni includenu:

    1.ORC: Origine Receive Charge;
    2.DDC: Charge di spedizione di destinazione;
    3.THC:Terminal Handling Charge;
    4.BAF: Bunker Adjusted Factor, o Fuel Adjusted Factor;
    5.CAF: Fattore d'Ajustamentu di Valuta;
    6.DOC: Documentu;
    7.PSS: Supplementu di stagione di punta;
    8.AMS:America Manifest System.

    二.tasse CIC

    A tarifa CIC hè l'abbreviazione di "Carica di sbilanciamentu di u containeru", ancu tradutta cum'è "tassa di gestione di l'equipaggiu", sta tarifa CIC hè principalmente causata da i seguenti motivi:

    1. Variazioni staggione in u trafficu di carichi attraversu e rotte di liner di u mondu portanu à un sbilanciu in i flussi di carica: i paesi occidentali sò generalmente a carica à u principiu di l'annu, In a stagione di trasportu, u voluminu di scatuli cresce gradualmente in aprile è maghju. , è u voluminu di u cummerciu principia à cresce, è hà da guidà à u cummerciu prima di Natale una piccula crescita in u voluminu.

    2. Sbilanciamentu cummerciale trà i paesi o regioni à i dui estremità di a strada: a Cina è l'altri paesi di l'Asia orientale esportanu assai più merchenzie in Europa chè da l'Europa i merchenzie impurtate in Cina è altre regioni di l'Asia orientale, a strada di l'Estremo Oriente di l'America di u Nordu hà ancu simili. prublemi significativu.

    3. I diffirenzii in i tipi è a natura di l'impurtazione è l'esportazione di merchenzie, è ancu e differenze in i carichi di trasportu è di manipolazione, causanu ancu u sbilanciu di cuntenituri d'impurtazione è d'esportazione.

    三.CFF Tariffe

    A STAZIONE DI CARGA CONTENITORE (CFS) hè un locu per a manipulazione di LCL.Gestisce a consegna di LCL è a distribuzione di LCL.Dopu a carica, i scatuli seranu mandati à CY (Container Yard) è e merchenzie impurtate saranu consegnate da a scatula CY, unpack, cunta, mantene, è infine distribuisce à ogni destinatariu.À u listessu tempu pò ancu esse incaricatu da u traspurtadore per sigillà è emette i ricevuti di a stazione è cusì.

    I tariffi CFS sò generalmente calculati nantu à una basa quadrata.Perchè CFS hè u costu di LCL, hè in u portu di spedizione è u portu di destinazione.In termini FOB, CFS hè listatu separatamente è carica à l'esportatore o a fabbrica.Siccomu FOB hè un trasportu per cullà, i costi di u portu di spedizione ùn sò micca inclusi in i carichi di trasportu.Sutta i termini CIF, carica a tarifa CFS in u portu di spedizione hè stata inclusa in a tarifa di trasportu marittimu chì vi informa u spedizioniere, cusì CFS ùn serà micca recullatu in u portu di spedizione.ma l'impurtatori anu sempre à pagà i so tariffi CFS à u portu di destinazione.

    四.Tariffe EBS

    Emergenti Bunker Surchanges.Stu costu hè giniralmenti duvuta à i prezzi di u petroliu crudu internaziunale cuntinuà à cullà, più cà l 'abilità di armatori à suppurtà, cusì armatori in u mercatu hè debule, incapace di aumentà u casu di trasportu marittimu, in ordine per riduce u costu di perdita, è cresce. u costu.

    Avemu bisognu di pagà una tarifa EBS per FOB?A risposta hè no, EBS hè un supplementu di trasportu marittimu, ùn appartene micca à i tariffi lucali FOB, cusì i clienti ùn anu micca bisognu di pagà i tariffi EBS quandu facenu FOB.Tuttavia, attualmente alcune cumpagnie di spedizione ùn pudemu micca riceve u costu da u cliente, per quessa, trasferemu l'EBS à u cliente FOB, se u cliente scontra a cumpagnia di spedizione o a carica quandu l'agente dumanda à cullà i tariffi EBS, ellu / ella pò. pruvate à negocià cù u cliente è dumandate à u cliente di piglià i tariffi.

    五.Carichi lucali

    六.Spese soportate trà parechji modi di cummerciu

    1.Ex Works (EXW=Ex Works) :

    Locu di consegna: fabbrica o magazzinu di u paese exportatore;Trasportu: rispunsabilità di u cumpratore;Assicuranza: rispunsabilità di u cumpratore;Esporta a manu cuntinuò: rispunsabilità di u cumpratore;Furmalità di impurtazione: rispunsabilità di u cumpratore.

    2. FOB=Free on Borad:

    Locu di consegna: Portu di spedizione;Trasportu: rispunsabilità di u cumpratore;Assicuranza: rispunsabilità di u cumpratore;furmalità d'esportazione: rispunsabilità di u venditore;Furmalità di impurtazione: rispunsabilità di u cumpratore.

    3.Cost+ Freight +Insurance, CIF=Cost+Insurance+Freight

    Locu di consegna: Portu di spedizione;Trasportu: rispunsabilità di u venditore;Assicuranza: rispunsabilità di u venditore;furmalità d'esportazione: rispunsabilità di u venditore;Furmalità di impurtazione: rispunsabilità di u venditore.

    4.Cost è Trasportu (CFR = Cost + Freight) :

    Locu di consegna: Portu di spedizione;Trasportu: rispunsabilità di u venditore;Assicuranza: rispunsabilità di u cumpratore;furmalità d'esportazione: rispunsabilità di u venditore;In e formalità portuali: u cumpratore hè rispunsevule.

     



    web聊天